Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kelpaisiko tällainen mies

Vierailija
26.02.2019 |

Ottaisitko miehen, joka olisi sinulle ihmisenä täydellinen, mutta yhdyntä ei olisi hänelle seksissä tärkeää? Hän pystyisi tarjoamaan ihan hyvät kyydit, mutta ei olisi siitä niin kiinnostunut, että pystyisi tulemaan. Vain se, että nainen alistaa häntä saisi hänet aivan villiksi.

Nainen, kelpaisiko tällainen mies

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi ihan ok jonkun aikaa, mutta sitten alkaisi tympiä. Voin alistaa ja otankin mieheni kanssa ohjakset aika usein, mutta jos miehellä ei ota eteen ilman sitä, niin aika yksipuoliseksi homma menisi. En todellakaan halua myös katsoa mitään piipittävää vässykkää sängyssä, se ei olisi hauskaa ja huumorintajuni ei riittäisi kovin kauan. Mitä luultavimmin tuo vässykkyys esiintyy myös tavallisessa elämässä ja se kaataisi jo suhteen alunkin.

Naisten ylläpitämä myytti. Asia on tismalleen päin vastoin.
"What’s perhaps most interesting in all this is the psychological (rather than sexual) relief that many alpha males in socially dominant positions experience in identifying with the submissive role (think bankers, CEO’s, even university deans). Fantasizing themselves as “liberated” from all the responsibilities that go with functioning in dominant professional roles offers them a respite from always having to be in control." - Psychology Today, Leon F. Seltzer, Ph.D

= seksuaalinen alistuvuus on yleisintä ns. alfamiehillä jotka kokevat alistumisen vapautuksena jatkuvasta vastuusta.

Se on kyllä totta mitä aikaisempi sanoi että tässäkin asiassa miehen roolivalikoima on kapea. Alistuva kodin hengetär on ok, voimakas domina on ok - mutta miehistä vain dominoiva on ok, alistuvan ollessa "piipittävä vässykkä". Naiselle hyväksytään molemmat rooli, miehelle ei.

Vierailija
22/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin ruveta suhteeseen. Ainoana toiveena/ehtona olisi, että myös sinä haluaisit välillä alistaa minua.

Olen itse switch-nainen, joten D/S-leikit molemmin päin onnistuvat ja nautin niistä. Haluan kuitenkin välillä olla myös yhdynnässä, koska sen tuottama läheisyyden tunne on minulle tärkeää. Sillä, ettet tule yhdynnässä ei ole mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin välillä alistaa miestä ja nautinkin siitä, mutta enimmäkseen olen itse alistuvampaa sorttia, eli miehen pitäisi omata enempi luontaista halua alistamiseen kuin alistumiseen.

Lisäksi yhdynnät on mulle tärkeintä seksissä, eli en varmaankaan voisi olla miehen kanssa, joka ei niin niistä perusta.

Kyllä tuossa on kaksi aika oleellista juttua, jotka tekisivät sitoutumisesta vaikeaa vaikka mies olisi miten sopiva ihminen muuten.

Vaikea tosin kuvitella, että olisi noilla asetuksilla muutenkaan sopiva, koska itselläni esim. huumori ja kaikki oleminen limittyy seksuaalisuuden kanssa.

Vierailija
24/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella hyvältä! 

Vierailija
25/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin. Nautin miesten seksuaalisesta alistamisesta. Ja kyllähän sitä yhdyntää sitten saisi, kun sitoo miehen kiinni ja ottaa mitä mieli tekee.

Nimenomaan.

Vierailija
26/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin välillä alistaa miestä ja nautinkin siitä, mutta enimmäkseen olen itse alistuvampaa sorttia, eli miehen pitäisi omata enempi luontaista halua alistamiseen kuin alistumiseen.

Lisäksi yhdynnät on mulle tärkeintä seksissä, eli en varmaankaan voisi olla miehen kanssa, joka ei niin niistä perusta.

Kyllä tuossa on kaksi aika oleellista juttua, jotka tekisivät sitoutumisesta vaikeaa vaikka mies olisi miten sopiva ihminen muuten.

Vaikea tosin kuvitella, että olisi noilla asetuksilla muutenkaan sopiva, koska itselläni esim. huumori ja kaikki oleminen limittyy seksuaalisuuden kanssa.

Onko siis se, ettei mies niin perusta yhdynnästä vakava turn off, vaikka mies olisi siihen kuitenkin valmis ja kykenevä?

Vierailija
27/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis se, ettei mies niin perusta yhdynnästä vakava turn off, vaikka mies olisi siihen kuitenkin valmis ja kykenevä?

On se, koska haluan miehen, joka himoitsee yhdyntää.

Vierailija
28/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihan eri kysymystä sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi