Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälläni 4:lle eri naiselle lapsia

Vierailija
26.02.2019 |

Eilen selvisi, että olen 10 kk seurustellut miehen kansa, joka on juuri ennen seurustelumme aloitusta viime keväänä 2018 hedelmöittänyt entisen naissystävänsä - nainen synnytti tammikuussa 2018 miesystävälleni 4. lapsen. Ennestään hänellä oli 3:lle eri naiselle lapsia. Mitä teen? Jatkanko coolina niin kuin ei olisi mitään tapahtunut vai mikä eteen? Mitä muut niaset tekisitte, jos paljastuisi, että miesystävällänne on 4 lasta 4:lle naiselle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin ja lujaa!

Vierailija
2/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet? En ainakaan lapsia tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nää siis sovitusti tehtyjä lapsia, vai eikö miehesi välitä ehkäisystä? Kummin vain, ei nappaisi tuollainen mies.

Vierailija
4/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jättäisin. Kertoo vaan siitä, että miesystäväsi on vastuuton ihminen, joka paneskelee ympäriinsä, saattaa naisia raskaaksi, mutta ei jää huolehtimaan naista edes raskauden ajaksi 

Vierailija
5/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin miehelle lapsen tekoa. Hän varmaan osaa sen.

Vierailija
6/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi arvostaa tuollaista miestä enkä olla tekemisissä. Moraaliset arvot on minulla korkealla, ja vaadin sitä mieheltäkin.

Vierailija
7/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miettisi mitään vakavampaa tuollaisen miehen kanssa, voi kantaa vaikka jotain tautia, kun on selkeästi ulkoillut paljon.

Ja ei ainakaan lasta tuollaisen kanssa! Miksi sinun lapsesi olisi poikkeus, jos ei välitä niistä neljästä muustakaan?

Ei jatkoon.

Vierailija
8/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää miehestä, existä ja lapsista. Tuntemani mies maksimoi geeniensä leviämisen mielellään. Hänessä on hyvää, että hoitaa kaikkia lapsiaan ilman mutinoita runsaasti ja lasten etu huomioon ottaen ja hänellä on myös varaa maksaa runsaasti elatusmaksuja. Hän on pikkuisen juoppo, mutta työelämässä ja lasten kanssa on selvinpäin. Lapset tapaavat sisaruspuoliaan ja järjestää myös ex vaimoilleen kekkereitä, joissa on kätevää sopia yhteisistä asioista. Mies mieluummin vaihtaa naista, kuin pitää useampaa. Mies laittaa hyvää ruokaa ja lapset palautuvat aina puhtaina ja hyvinvoivina äideilleen. Muutama ex-vaimo on ollut oikeasti vaikea. Mies on onneksi taitava sopimaan asioista.

nro 5

Vierailija
9/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Selvästi mies tahtoo vain levitellä siemeniään ympäriinsä, mutta ei tahdo perhettä. Tahdotko olla hänen viidennen lapsen äiti?

Jos kuitenkin päätät jatkaa hänen kanssaan, pyydä miestä käymään edes testeissä tautien varalta. Ehkäisy selvästi vieras käsite hänelle.

Vierailija
10/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen, joka on hylännyt yhdenkin lapsen ja jos on jo neljän lapsen saldo eri naisille niin ei ole mahdollista, että olisi jokaiselle lapselleen hyvä isä. Riippumatta siitä haluanko itse lapsia vai en, en haluaisi jakaa arkeani tuollaisen m.u.lkun kanssa. Seksikään tuskin on tajunnan räjäyttävää kun suhteet ovat noin lyhyitä ja kevyitä, henkistä yhteyttä tuollaiseen mieheen ei saa kuin ameba.

Vierailija
11/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitosta pesään vaan!

Vierailija
12/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vastuuton mies.Onko tekemisissä lapsien kanssa?Jos ei niin vielä isompi miinus.No jokatapauksessa yhteinen talous tuolaisen kaverin kanssa ei kuulosta kivalta.Miehellä menee koko palkka elareihin?

Vierailija
13/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys nousuun. Miehelle kunniamerkki.

Vierailija
14/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota selvää miehestä, existä ja lapsista. Tuntemani mies maksimoi geeniensä leviämisen mielellään. Hänessä on hyvää, että hoitaa kaikkia lapsiaan ilman mutinoita runsaasti ja lasten etu huomioon ottaen ja hänellä on myös varaa maksaa runsaasti elatusmaksuja. Hän on pikkuisen juoppo, mutta työelämässä ja lasten kanssa on selvinpäin. Lapset tapaavat sisaruspuoliaan ja järjestää myös ex vaimoilleen kekkereitä, joissa on kätevää sopia yhteisistä asioista. Mies mieluummin vaihtaa naista, kuin pitää useampaa. Mies laittaa hyvää ruokaa ja lapset palautuvat aina puhtaina ja hyvinvoivina äideilleen. Muutama ex-vaimo on ollut oikeasti vaikea. Mies on onneksi taitava sopimaan asioista.

nro 5

:DD

Vierailija
15/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt sitä monesti, että minkälaisia nämä naiset oikein ovat, jotka eksäni kanssa seurustelevat ja lapsia tekevät. Eksälläni on 5 lasta viiden eri naisen kanssa. Minä olin siis ensimmäinen, ja meidän yhteinen lapsemme on molempien esikoinen. Meidän lapsemme on jo täysi-ikäinen, mutta viimeisin tuotos miehellä on 1-vuotias. Arvatkaapa miten paljon minun lastani hävettää tuo että isänsä nusii kaikkia ja tekee lapsia sinne tänne. Yhden sisaruspuolensa kanssa on tekemisissä jonkin verran, muita ei tunne kuin nimeltä. Ei ihme että lapsemme muutti 500km päähän isästään. Niin joo, ja ei halua nähdä isäänsä ollenkaan. Ymmärrettävästi.

Vierailija
16/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vain ottaa ahteriin niin ei tule enempää äpäriä.

Vierailija
17/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vauvakuume, mutten kaipaisi parisuhdetta, niin tiedän, mitä tekisin... Olisipa tullut vastaan silloin, kun olin vauvakuumeinen sinkku, nyt se juna on jo mennyt kohdallani.

Vierailija
18/18 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit on varmaan melkoiset! Jos tapaa ja huolehtii lapsistaan muutenkin, niin mikäs tuossa. Kyllä Suomeen lapsia mahtuu. Se kysymys tosin heräisi mieleen, että laiminlyökö hän ehkäisyn ja siksi niitä lapsukaisia on siunaantunut noin laajalti, ja se ei sitten taas olisi ollenkaan hyvä juttu tautiriskin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä