Miten tinderissä ihmiset lähestyy toisiaan?
Kommentit (15)
Voiko olla 90 suomenruootsalainen rouva kutsuu teelle. En välttämättä edes halua tietäää.
Vierailija kirjoitti:
Lähettämällä dickpicin tai kysymällä "lähetääks panee".
Ei voi lähettää kuvia tinderissä. Et edes siis käytä tinderiä ja kommentoit tänne? huoh
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla 90 suomenruootsalainen rouva kutsuu teelle. En välttämättä edes halua tietäää.
Mä en aiinakaa mee tonne jumppakuvieni kanssa. Tällanen 85kg luuurano varmaasti sielllä on jokanen mummmo ylpeeenä odottaa etttä päääseee edes edes lipaseen. nuorta bodia.
90 % eivät lähesty, loput "moi mitä kuuluu" tms. muuta geneeristä. Ja laiskaa. Moni pitkään siellä ollut on jo luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aiinakaa mee tonne jumppakuvieni kanssa. Tällanen 85kg luuurano varmaasti sielllä on jokanen mummmo ylpeeenä odottaa etttä päääseee edes edes lipaseen. nuorta bodia.
Tai määä on 75 ehhkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai määä on 75 ehhkä.
Mähään saisin nuorta pllua kasivitoseeena.
Mä yleensä kirjoitan "moi!", joka päivä töiden jälkeen kunnes vastataan tai matsi poistetaan :D Yleensä jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai määä on 75 ehhkä.
Mähään saisin nuorta pllua kasivitoseeena.
Sielllä vanhainkodisssa epätoivoset mummot jakaaa 75 pojatt keskenäään.
Vierailija kirjoitti:
90 % eivät lähesty, loput "moi mitä kuuluu" tms. muuta geneeristä. Ja laiskaa. Moni pitkään siellä ollut on jo luovuttanut.
”Moi, mitä kuuluu” on jo ihan liikaa vaadittu😂 Pelkkä ”moi” riittää ja jos nyt joku sattuu mitään vastaamaan, niin ei eipä siitä sitten enempiä kannata välittää. Hiljaa vaan.
Tinder on näköjään täynnä älykästä siemenkarjaa ja emää. Riittääköhän ihan vaan röyhtäisy lähestymiseksi, ei jengi varmaan huomaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Moi, mitä kuuluu” on jo ihan liikaa vaadittu😂 Pelkkä ”moi” riittää ja jos nyt joku sattuu mitään vastaamaan, niin ei eipä siitä sitten enempiä kannata välittää. Hiljaa vaan.
Kiitti vinkistä!
Itselleni toimii se, että kehun toisen ulkonäköä. En lupaa että se toimisi tuosta vain, riippuu toki aina miten kehut.
Suora puhe toimii myös. Jos sinulla on palleja sanoa hänelle että haluat nussia häntä, niin ehkä sinun pallisi nussivat häntä.
"Moi! Tykkään kans asiasta x. Oletko pitkään harrastanut? “
" Moi! Mitä kuuluu? "
" Moi! Mistä paikasta tuo kuva x on? Näyttää tosi upealta paikalta. Reissaatko paljon? "
Siinä muutama vaihtoehto. Tinderissä voi lähestyä ihan millä tahansa normaalilla smalltalkilla toisia.
Lähettämällä dickpicin tai kysymällä "lähetääks panee".