Olenkohan ainoa joka niistää vessapaperiin ennen pyyhkimistä
Tietenkin taitan sen niistämisen jälkeen niin, etten pyyhi räkäpuolella pyllyä.
Hoksasin eilen että mullehan on tämmönen krooninen tapa päässyt kehittymään.
En osaa sanoa kauanko tätä jatkunut.
Kommentit (15)
Et kuitenkaan tee päinvastoin.
Varo, voi joskus aivot tehä tepposen.
Runkkaakohan kukaan mällit vessapaperiin ja pyyhki sitten pyllynsä sillä?
Minä myös. Köyhän on säästettävä, työttömänä ei ole varaa ostaa erikseen nenäliinoja.
Onhan se ihan järkevää, kaksi kärpästä jne.
Joo tulee kans joskus tehtyä noin.
Parempi ennen kuin jälkeen. Säästöä yhtä kaikki.
Mä pyyhin ensin ja niistän sitten.
Satunnnaisesti, esim. flunssan aikana noin voi tehdä, mutta ei kyllä kannata tuota harrastaa. Syy: vessapaperissa on pöpöjä, kun se on rullassa pöntön vieressä! Yöks sentään. Sama, ettei hammasharjoja, vanupuikkoja yms. kannata säilyttää sellaisenaan vessakylppärin tasoilla.
Vierailija kirjoitti:
Satunnnaisesti, esim. flunssan aikana noin voi tehdä, mutta ei kyllä kannata tuota harrastaa. Syy: vessapaperissa on pöpöjä, kun se on rullassa pöntön vieressä! Yöks sentään. Sama, ettei hammasharjoja, vanupuikkoja yms. kannata säilyttää sellaisenaan vessakylppärin tasoilla.
Pöpöt kuuluu ihan normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Satunnnaisesti, esim. flunssan aikana noin voi tehdä, mutta ei kyllä kannata tuota harrastaa. Syy: vessapaperissa on pöpöjä, kun se on rullassa pöntön vieressä! Yöks sentään. Sama, ettei hammasharjoja, vanupuikkoja yms. kannata säilyttää sellaisenaan vessakylppärin tasoilla.[/quote
Jos wc-pöntön vetää aina kannen ollessa kiinni, pesee kädet hyvin, sekä pesee pytyn ja kannen , vesihanan,
sekä erityisesti wc:n vetonapin säännöllisesti, ei mikrobeja leviä mitenkään paljon. Eri asia, jos vetää wc:n kansi auki. T. laitoshuoltaja sairaalassa.
Mökillä teen sitä että jemmaan räkäpapereita taskuihini, oli ne nyt vessapaperia, nenäliinoja tai talouspyyhettä, ja käytän näitä sitten huussissa. Ei tarvi juosta aina hakemaan paperirullaa.
Minä teen samaa!