Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukaveri kutsui minut heille yökylään koko viikonlopuksi ja kuinkas sitten kävikään!

Vierailija
25.02.2019 |

He asuvat vähän kauempana, joten en päässyt lähtemään kotiin ihan tuosta vaan. En ole ennen käynyt heillä. Olemme 14 v. Heillä meni näin.
1. Heillä on viisi lasta ja vanhemmat.
2. Sain sängykseni lattialle kyhätyn kovan peittoviritelmän ilman lakanoita.
3. Sain ruoakseni nakkikeittoa, jossa oli paljon juureksia ja 10 nakkia pilkottuna. Lisäksi aivan liian vähän ruisleipää ja voita.
4. Ruoan laitoimme minä ja kaverini. Kaverin äiti meikkasi itseään ja blondasi hiuksensa. Sitten äiti lähti jonnekin, enkä nähnyt häntä enää koko viikonloppuna. Isä kävi sisällä vain syömässä.
5. Astiat tiskasi käsin minä ja kaverini.
6. Hänellä on veljiä, jotka eivät koskaan laita ruokaa.
7. Ruoasta kiisteltiin ja sitä oli liian vähän.
8. Olin koko ajan nälkäinen.
9. Muuta ei syöty, mutta tein puuroa.
10. Pesimme kaverin kanssa paljon pyykkiä ja kaveri siivosi vähän. Juttelin hänen veljiensä kanssa ja kerroin, että kotonani ei kyllä toimisi systeemi, jossa sisko tekee kaiken.

Jos olisin tiennyt, en olisi lähtenyt, sillä meillä syödään kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja monipuolisia välipaloja. Vieraille on hyvät patjat, lakanat ja pyyhkeet. Olin todella yllättynyt hänen kotioloistaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä tuli elämänkokemusta eskimolle!

Vierailija
2/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitte liian vähän ruokaa? Miksi et huomioinut sitä, että ystäväsi veljet kävivät tekemässä lumitöitä ja pilkkomassa polttopuita, kun teitte töitä sisällä? Miksi et syönyt puuroa, vaikka sitä oli tarjolla? Taidat olla melkoinen pikkuprinsessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä ollut muuta ruokaa. Oli vähän myös maitoa. Keitimme kahvit ja  kahviin sai maitoa. Kaveri totesikin, että koska minäkin olen syömässä, niin laitetaan keittoon kaksi perunaa enemmän kuin tavallisesti ja lisää lientä. Jos olisin tiennyt, niin olisin ostanut kassillisen ruokaa ja vienyt heille! Annan kyllä arvosanan 10 kaverille, kun uskalsi kutsua minut! Itse olisin ollut nolona vieraani vuoksi ja ehdottomasti myös riidanhaluinen veljiä ja isää kohtaan! Mutta kaverini ei kyllä tarvitse olla nolo, kun hän hoitaa asiansa hyvin. Hän opiskelee hyvin ja on nälkäinen varsinkin maanantaisin.

ap

Vierailija
4/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nykyaikaa? Jos teillä on ruoasta tiukkaa, niin miksi ette pyydä vierasta ottamaan eväitä mukaan?

Vierailija
5/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu kaveria teille kylään, taitaa olla parempi niin päin. Kaikilla ei ole valitettavasti asiat kotona yhtä hyvin. 😐

Vierailija
6/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v? Niin varmaan.

Vierailija
7/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esität TOSI huonosti 14-vuotiasta

Vierailija
8/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veditte keittoa koko viikonlopun? Nyt mahtaa olla rapula?

Vierailija
9/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 14-vuotiaani olisi varmaan tuossa tilanteessa soittanut hakemaan kotiin ja ihan mielelläni olisin hakenutkin hänet.

Vierailija
10/10 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsi menee kylään noin pitkäksi aikaa tai vaikka vaan päiväksi, annan kyllä rahaa mukaan että syövät jossain ulkona. Ja tyhjin käsin ei kylään mennä. Aina jotain viemistä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi