Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa käydä kaupassa

Vierailija
25.02.2019 |

en tiiä onks tää oikee paikka kirjottaa tästä mut siis oon 12v poika (6lk) ja mun vanhemmat ei anna mun käydä kaupassa esim.ostamassa suklaapatukkaa. Äiti sano että meidänikäiset jotka käyvät kavereidensa kanssa kaupassa ovat jälkeenjäänetä luusereita🤦🏽‍♂️. Kyllä mä käyn melkein joka viikko kavereiden kanssa lähi k-kaupassa (salaa). Jos vanhemmat ajavat ohi, pitää mennä ”piiloon” kauppaan sisälle. Lähimpään kauppaan on meiltä noin 700m eli pitkästä matkastakaan ei ole kyse.
Voisko joku antaa vinkkejä miten saisin mun vanhemmat enimmäkseen äitin (isää ei mun kauppareissut pahemmin kiinnosta...) vaihtamaan mielensä ja antamaan mulle luvan käydä kaupassa. Kaverini käy nimittäin siellä usein, ja se on meillä usein kuin kokoontumispaikka missä nähdään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoloma. Lapset, ulos!

Vierailija
2/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtoloma. Lapset, ulos!

Ulos kaupallehan ap yrittää mennä mutta harhaisessa maailmassa elävä äiti estää. :D

En kyllä ymmärrä syytä miksi se pitäisi kieltää. Normaalia hengailua on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt

Vierailija
4/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suklaatupakkaa pitäis poikien saada?

Porvoossa on se suklaatehdas.

Vierailija
5/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä äidiltäs!

Vierailija
6/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saanut mennä mihinkään tuon ikäisenä ja siksi olen tämmöinen.

Vierailija
7/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa vieläkään käydä kaupassa yksin karkkia hakemassa ja olen sentään 45 v.  :(

Vierailija
8/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi olisi voinut esittää asiansa nätimmin. Ehkä hän on huolissaan ettet syö liikaa karkkia? Lisäksi osa ikäisistäsi, aivan kuten aikuisistakin, varastaa ostamisen sijaan. Ehkä äitisi ei halua että sinua ja kaveriasi aletaan epäilemään varkaiksi jos menette sinne kauppaan vain hengaamaan.

Vierailija
9/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtori kirjoitti:

Minä en saa vieläkään käydä kaupassa yksin karkkia hakemassa ja olen sentään 45 v.  :(

Skinner? 

Vierailija
10/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi olisi voinut esittää asiansa nätimmin. Ehkä hän on huolissaan ettet syö liikaa karkkia? Lisäksi osa ikäisistäsi, aivan kuten aikuisistakin, varastaa ostamisen sijaan. Ehkä äitisi ei halua että sinua ja kaveriasi aletaan epäilemään varkaiksi jos menette sinne kauppaan vain hengaamaan.

Tässä on ihan hyvät pointit ja näkisin myös mahdollisuuksia kompromisseihin. Nuoret hengaa kaupoilla, se on normaalia. Ei tarvi pelätä leimautumista, etenkään jos ei itse varasta. Kaupalle voi myös mennä ilman että ostaa suklaapatukoita. Mä olen huomannut että aika paljon menee nuorten käsissä terveellisempiä vaihtoehtoja, karkki on ehkä jopa vähemmistön valinta. :)

Vierailija
11/12 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä varasta ja en ole ylipainoinen 160 cm 49kg

Vierailija
12/12 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ei ole mikään hengailumesta. Käyttäisit sinäkin kavereidesi kanssa aikasi opiskeluun ja muuhun hyödylliseen. Harrastamaan ja oppimaan siitä eikä loikoilemaan. Äitisi on oikeassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän