Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt viikon kuunnellut miestä aiheesta "hänen flunssa"

Vierailija
25.02.2019 |

Mistään muusta ei juttele, puhelimessakin valittelee flunssaansa kaikille, kuin olisi jokin vakavempikin sairaus.

No eilen minäkin tulin kipeäksi, eihän tämä ole mitään. Ainakaan verrattuna hänen tautiinsa.

No eilen kävi päivystyksessä ja otettiin tulehdusarvot sun muut, varmaan tämä influenssa mikä nyt jyllää.

Muiden kivut yms ei ole mitään verrattuna hänen kipuihin, mistä sitten jauhetaan koko se aika kun kipenä sattuu olemaan. Onko tämä nyt se miesflunssa mistä niin puhutaan? Nyt satun olemaan samaan aikaan kipeänä, eikä kyllä nappaa yhtään enää kuunnella hänen valituksia.

Sama koskee kaikkia juttuja, oli kyse sitten päänsärystä tai mistä vain.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Miesflunssa.

Vierailija
2/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä se huitsin nevadaan ja ennen kaikkea

JSSAP!

ONNEA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu kuin menkkakivut. Toisen sairasteluun/kipuihin tepsii väheksyntä. Etenkin parisuhteessa.

Vierailija
4/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhempi mies? Vaikea muuten käsittää tuollaista sairauspuhetta.

Vierailija
5/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti(jos ei rollikka) nyt vähän. Hänellä lienee flunssa pari kertaa vuodessa. Ja kaksinkertaiset oireet sinun flunssaasi verrattuna, vähintään. Sinä sen sijaan kuvottavissa hormoonihöyryissäsi olet säännöllisesti kestämätön paskiainen joka kuussa.

Vierailija
6/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on viikko vielä jäljellä 😊

Vierailija
8/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi tuollaista "miestä" enää sekuntiakaan. Empatiakyvytön, itsekäs lapatossu. Vaihtoon.

Vierailija
9/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsoisi tuollaista "miestä" enää sekuntiakaan. Empatiakyvytön, itsekäs lapatossu. Vaihtoon.

Ukkoreppanasi, jos sellaista on koskaan ollutkaan, lienee todella kadehdittu sinusta.

Vierailija
10/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti(jos ei rollikka) nyt vähän. Hänellä lienee flunssa pari kertaa vuodessa. Ja kaksinkertaiset oireet sinun flunssaasi verrattuna, vähintään. Sinä sen sijaan kuvottavissa hormoonihöyryissäsi olet säännöllisesti kestämätön paskiainen joka kuussa.

Buddhakin polvistuisi nähdessään lempeytesi ja hyvyytesi.

Vierailija
11/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkoreppanasi, jos sellaista on koskaan ollutkaan, lienee todella kadehdittu sinusta.

Ukko löytyy. Suoraselkäinen ja empatiakykyinen, mahtava tyyppi. Ei mikään itsekeskeinen, muita vähättelevä rutisija.

/8

Vierailija
12/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä tavannut naista, josta käytöksestä tietäis milloin on menkat. Ja mä asuin 8 hengen kommuunissa 6 vuotta. 5 naista ja 3 miestä. Ehkä mä oon itse sitten jotenkin rikki, kun en ymmärrä miten menkat vaikuttaa tarujen mukaan naisen käytökseen.

Vierailija
13/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen harvan kerran kun on kipeä niin eihän mies saa valittaa. Kestä kuin mies. Joo okei mutta viittitkö kertoo kuka tuo huppupäinen hahmo sun takana on? Ja miks sillä on viikate? Kuumeisena olin nähnyt muitakin harhoja.

Vierailija
14/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä korttia ei ole vielä käytetty:

Jätä se SIKA!

Vierailija
15/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen harvan kerran kun on kipeä niin eihän mies saa valittaa. Kestä kuin mies. Joo okei mutta viittitkö kertoo kuka tuo huppupäinen hahmo sun takana on? Ja miks sillä on viikate? Kuumeisena olin nähnyt muitakin harhoja.

Jatkuva flunssasta ruikuttaminen on todella rasittavaa ja vastenmielistä. Ja miksi ap:llä ei ole oikeutta puhua influenssastaan, mutta mies saa jatkuvasti luennoida flunssastaan ja vähätellä ap:n oireita? Ap nyt kuitenkin on kipeämpi kuin miehensä.

/8

Vierailija
16/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö se mies myös täällä vauva palstalla valittamassa nuhaansa?

Vierailija
17/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä tavannut naista, josta käytöksestä tietäis milloin on menkat. Ja mä asuin 8 hengen kommuunissa 6 vuotta. 5 naista ja 3 miestä. Ehkä mä oon itse sitten jotenkin rikki, kun en ymmärrä miten menkat vaikuttaa tarujen mukaan naisen käytökseen.

No oliko kommuunissasi, joka ei nyt ihan tyypillinen elämisen muoto ole, sinulla naista, vai olitko vain monikon yksikkö?

Vierailija
18/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kokemusta miehistä, kun on ikää ja suhteita ollut. Jotkut tekevät kyllä suuren numeron olemattomista vaivoistaan. Ilme on jo vatsavaivoista niin hätääntynyt että oon vienyt ensiapuun useasti ja aina turhaan. Tänä aamuna nykyinen mies herätti minut syvästä unesta katsomaan kasvoissaan olevaa näppylää. Tosi on. Mutta minkäs teet, kun pelottaa. Ei kai sitä kehtaa nauraakaan tai menee tunnelma pilalle.

Vierailija
19/19 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssaan on vain yksi toimiva hoito. Tauti imetään pois pyhän mailan kautta. Hoito kestää yleensä 3-4 päivää, joskus viikon. Tämä on tutkittu suomen johtavalla dermitologian laitoksella (keravan amis). Kaikki hoitoon osallistuneet vakuuttivat sen olevan tehokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän