Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusallisimmat tarinat mustasukkaisista existä, niiden nyksistä ym.

Vierailija
24.02.2019 |

No niin, kiusallisimmat tarinat existä, niiden nykyisistä ja omista nykyisistä kehiin! Itselläni on niin ärsyttävä tilanne, että haluan saada vähän vertaistukea ja toivon mukaan vielä kummallisempia tarinoita kuin minulla.

Voin aloittaa.

Olen eronnut ihan hyvissä väleissä exästäni noin kaksi vuotta sitten. Eroon ei liittynyt kauheaa draamaa, mutta olemme olleet aika kauan yhdessä.

Hän alkoi syksyllä seurustelemaan huonattavasti nuoremman naisen kanssa. En ole tätä naista tavannut, mutta hän on alkanut vainoamaan minua somessa. Itseäni häiritsi naisen nuori ikä, ja siksi päätin pitää etäisyyttä eksääni.

Huomasin aika pian, että joku tili katsoo kaikki Instagram-stoorini, mutta ei seuraa minua. Kävin katsomassa, kuka tilin omistaa, ja huomasin sen olevan eksäni uusi tyttöystävä. Hän kävi katsomassa myös siskojeni stoorit ja jopa siskoni koiran tilin stoorit! Ärsyynnyin tästä ja sanoin eksälleni, että pyytää naista jättämään minut rauhaan. Hän lupasi keskustella asiasta.

No aika pian rupesin saamaan ihmeellisiä viestejä ja kysymyksiä tileiltä, jotka vaikuttivat feikeiltä. Kävin katsomassa, keitä nämä tilit seuraavat - ja tämä tyhmyli oli seurannut luomillaan feikkitileillä omaansa sekä eksäni tilejä. Hän oli myös aiemmin kysynyt samoja kysymyksiä omalla tilillään, kun en ollut vielä tiennyt, kuka hän on, joten ei ollut vaikeaa laskea yhteen yksi plus yksi. Kysymykset olivat mm. "Miten pääsen yli eksästä?" ja "Miten narsistin kanssa tullaan toimeen?" eli ilmeisesti ajattelee minun olevan narsisti. Miksi, en tiedä, koska en ole eksään ollut edes yhteydessä.

No sanoin asiasta kohteliaasti jälleen eksälle, joka alkoi syyttää minua vainoharhaiseksi. Onneksi minulla oli kuvakaappaukset kaikesta. Kerroin, että haluan vain olla rauhassa. Eksä ymmärsi tämän ja lupasi tehdä asian selväksi. Feikkitilit hävisivät ja sain olla hetken rauhassa.

No nyt jälleen tämä tyttö katselee ihan omalla tilillään kaikkia sukulaisteni stooreja ja kaiken huipuksi oli pyytänyt minut Facebookissa kaveriksi! Mitä ihmettä hän oikein ajattelee? En viitsi vaivata eksää asialla nyt, koska hänellä on vaikea elämäntilanne liittyen erääseen hänen sukulaiseensa. Mutta alkaa olla vähän ahdistava olo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla