Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16. Viikko

Tytti
22.03.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hm.com/fi/product/98962?article=98962-A

Itselläni oli about tuollainen mekko 7.kuulla häävieraana ja sulhanen tuli vasta illalla kysymään, että onko meillä jotain kerrottavaa :)Ja en siis ollut mikään pieni. Mekko on pussimainen, sisällä on "trikoo"vuori, eli mekko antaa periksi.

Vierailija
2/14 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä upea! Voisin helposti nähdä itseni mahattomana tuossa!

Jouduin valitettavasti mahan kanssa leikkaamaan kaikki lyhyemmät mekot pois. Useimmat naiset kun lihovat raskauden aikana keskivartalosta, mutta minulla osumaa ottavat reidet. Ne näyttävät nyt jo venäläiseltä maantieltä, joten kesälläkin maximekko on ainoa mahdollinen vaihtoehto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä Vikun kanssa samoilla linjoilla noiden muumilakanoiden suhteen. Siitä päärynä-tripistä en nyt niin perusta... ;) Sun pitää sitten muuten aloittaa spin off -blogi tuosta DIY-mammamekosta ja sen serkuista. Takuuvarma hitti :D

Vierailija
4/14 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on oikein hyvä syy shoppailulle. Mä laitoin omat äitiysvaatteeni juuri kiertoon. Ihan vaan sen takia, että voin sitten (toivottavasti) joskus hamassa tulevaisuudessa ostella uusia vaatteita kasvavalle masulle. Ja sitä paitsi eihän vuoden 2010 äitiysmuoti oo mitään joskus neljän viiden vuoden päästä. :D

Vierailija
5/14 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmällä pääset, kun teet häämekon pussilakanasta. ei ompeluja - leikkaat vain pääaukon ja se on siinä. käsillekin on aukot valmiina pitkien sivujen yläreunassa. ja jos teet asun muumilakanasta, vikukin tykkää! lasten pussilakana on paremman pituinenkin, ettet kompastele helmoihin. tadaa!!

Vierailija
6/14 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans häät heinäkuun puolivälissä ja olen vakavasti harkinnut pukeutuvani marimekon unikko pussilakanaan. Olis ainaki trendikäs kuosi.. :)

7. raskauskuukausi silloin myös mulla menossa

Vierailija
7/14 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilasin viime kesänä häihin asosilta pari mekkoa. toinen oli harmaa satiininen (joo, näytin ihan oikeesti valaalta) ja toinen oli sininen kietaisumekko, jota aattelin käyttää myös ens kesänä. olin tuolloin suurinpiirtein puolessa välissä raskautta. mekot ei ollu pahan hintasia ja toimituskin tuli suht nopeesti. voin suositella.

mut vitsit ku oot pieni. mä olin puolessa välissä jo sen kokonen et oksat pois. :D

Vierailija
8/14 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös asokselta, mutta sielläkin ne mekot oli sellaisia että loppuivat puoleen reiteen :/ Muuten komppaan kyllä tuota, joskus tilannut itsekin "normaalikokoisena" ja hyvää tavaraa sieltä kyllä tulee!

Vierailija
9/14 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo muumilakana oli niin hieno että pitää metsästää samanlaiset pojalle kotiinkin :) Voisin perustaa psimadethis.com:in viereen oman sivuston: psicantbelieveanybodymadethis.com ;)

Vierailija
10/14 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hyvä pointti :D

Vierailija
11/14 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva satiininen niin on vähän juhlan tuntuakin ;)

Vierailija
12/14 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt kommentoida tuohon Hesen perunoitten paistoon, että ainakaan siel Hesel missä mä olin töissä, ei paistettu perunarasvassa mitään muuta kuin perunaa. Nugetit ja muut uppopaistotuotteet kypsennettiin omassa lokerossaan. Itse joskus ihmettelin ääneen miksi Mäkkärin ranskikset on parempia ku Hesen ja sain selitykseksi sen, että Mäkkärin paistorasvas on myös eläinrasvaa ja Hesel vaan kasvirasvaa. En sit tiedä pitääkö paikkansa. Oikaskoon joku joka tietää paremmin :)

Vierailija
13/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä! Kuten kirjoitin niin minä tosiaan en tiedä tarkasti miten ne menevät kun en ole kummassakaan ollut töissä :)

Vierailija
14/14 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans paistetaan perunat ihan omassa lokerossa. :) Mäkkärin tuotteista en tiedä muuta kuin sen, että jokin lisä(?)aine tai jokin saa mut joka kerta oksentamaan... Tai sit se on vaan alitajuista Mäkkärivastustusta? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan