Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajan työpäivän pituus

Vierailija
24.02.2019 |

Oon miettiny, että pph ois kivempi hoitomuoto lapselle, mutta aloin miettii näitä käytännön asioita.
Kuinka pitkiä päiviä pph:t oikeesti joutuu tekemään päivittäin? Miten ne hoitolapset valitaan? Tai jos ei oo valinnanvaraa ni eikö se oo otettava ketä saa, että saa ryhmän täys? Tuskin sekään kovin kannattava duuni on tehä aina vajaalla ryhmällä.
Mietin vaan että jos yhen lapsen vanhempi on töissä 7-15 ja toisen lapsen 9-17 niin sillä on lapsia karkeesti puol seiskasta puol kuuteen illalla. Tuntuu aika älyttömältä ja jaksaminen varmaan aika tiukilla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallinen pph tässä moi!

Työajat tosiaan määräytyy hoitolasten hoitoaikojen mukaan. Mulla esim lapsia hoidossa 6-15, 9-16 ja 7-17 ja toki sen pidemmän mukaan menee omat tunnit eli itsellä tällä ryhmällä 6-17 on työaikaa.

Kunnallisena en itse päätä kuka tulee hoitoon ne määräykset tulee ylemmältä taholta. Samalla tavalla paikka otetaan vastaan kuin päikyissä eli vanhemmat soittavat minulle kertovat ottavatko vastaan tarjotun paikan ja tulevat turustumaan.

Jaksaminen ei ole kovilla kun tekee mitä rakastaa. Tämä on kutsumustyötä ei rahan perässä tätä juurikaan kukaan tällä palkalla tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi