2010:n Krapula
Kommentit (10)
Tässä sulle viisi hyvää lupausehdotusta eli arjen muistilista vuodelle 2012: http://leostranius.fi/2011/12/arjen-muistilista-vuodelle-2012/
Itse yritän noudattaa noita :)
haha :D Mutta sitten olisin lirissä taas viimeistään 2014 :D
Tai sit vaan yksinkertaisesti: ei lupaa, ei pety=) noudatan tota, jälleen tänäkin vuonna. Aikuispisteitä siitä ei saa, mutta jos niitä on noin massiivisesti jo kasassa niin ei välivuosi haittaa=D
ihanaa alkanutta vuotta anyway, lupauksilla ja ilman!!
Ota iisisti! Tuon järjettömän suoritus -ja saavutuslistan jälkeen ei maratoneista kannata tosiaan edes puhua...ainoa -ja kaikkein tärkein- mikä listasta puuttuu on ottaa iisisti. Siispä nauti, rakasta ja ota iisisti! Kaksi kolmannesta varmaan tapahtuu päivittäin jo muutenkin, mutta se viimeinen, siihen on hyvä nyt keskittyä ;)
Mulle on sanottu, että synnytystä voi verrata maratoniin... Joten sähän oot käytännössä tehny senkin joten ruksaa se puoli maraton listalta pois. Yhdyn edellisiin kommentoijiin ja ehdotan totaalista rentoutumista ja elämästä nauttimista vuodelle 2012. Itse aion vain nauttia vuodesta 2012 kaikkine asioinee mitä se tuo tullessaan. Vuonna 2013 koittaa kova arki kun joutuu (tai saa) palata takaisin töihin 2 vuoden kotiäitinä olon jälkeen.
Hahaa, eli käytännössä olen vedellyt kaksi puolimaratonia ;) Mitä tuohon vertaukseen tulee, niin väittäisin kyllä että Isäntä on näyttänyt 3-3,5 tuntisten maratoniensa jälkeen huomattavasti freesimmältä kuin minä 15 tunnin synnytyksen jälkeen :D
Se on kyllä totta että toi "ota iisisti" on vähän harvemmin esiintyvä tapahtuma minulla :D
Vauva!!