Ärsyttää tuo piha
Kun mies ei ole vieläkään tehnyt mitään että siitä olisi helpompi kulkea. Itse olen yrittänyt saada jäätä pois rautakangella. Vieläkin se on vaarallinen mulle kulkea.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo 😏
Mitä jopa joo? Ei ole mies tehnyt yhtään mitään.
Reilu kerros hiekoitussepeliä siihen jään päälle, kyllä pitää.
Kaipa se rautakanki sunkin kädessäs pysyy?
Kumpi sinua ärsyttää mies vai piha?
Jos se piha ärsyttää ja tiedät, mitä on pakko tehdä, niin miksi et tee?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pysyy ja mä olenkin tuohon kasaan pientä polkua tehnyt.
Meillä mies lupasi että jäätä ei ole tippaakaan jäljellä juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten täällä nariset? Oot jo hoitanut asian.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinua ärsyttää mies vai piha?
Jos se piha ärsyttää ja tiedät, mitä on pakko tehdä, niin miksi et tee?
Yritän tehdä siihen polkua ja jonkinlaisen olen saanut mutta huono siitä on mun kulkea. Mies Ärsyttää siksi kun se ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole sitä tarpeeksi hyvin saanut hoidettua. Iso vaara tuossa on vielä kaatua.
Nytkö se mies ei sitten teekään lumitöitä?
Ihan vasta teit oikein aloituksen siitä, kuinka hyvin se huolehtii, että teidän piha on kunnossa. Ja ihmettelit sitä toisen ketjun avannutta naista, jonka mies ei toiminut samoin. Kolahtiko nyt omaan nilkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole sitä tarpeeksi hyvin saanut hoidettua. Iso vaara tuossa on vielä kaatua.
Sulla on muutama vaihtoehto. Voit jatkaa sitä hedelmätöntä nyhräämistä rautakangella ja kettuuntua. Voit myös kylvää sinne niin paksulti sepeliä ettei se jääpatja sula Juhannuksenakaan. Voit antaa olla ja jatkaa liukastelua.
Rakas Ammattivalittaja. Otapa taas äkkilähtö Aruballe. Äläkä ota mukaan mitään netinkäyttövälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies sitten pysyy siinä pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vasta teit oikein aloituksen siitä, kuinka hyvin se huolehtii, että teidän piha on kunnossa. Ja ihmettelit sitä toisen ketjun avannutta naista, jonka mies ei toiminut samoin. Kolahtiko nyt omaan nilkkaan?
Se tekee lumityöt lapsuudenkodissaan ja naapuri tekee traktorilla tuon tienpätkän.
No tämäpä oli yllättävä avaus. Yleensähän sulla ei ole elämässäsi mitään valittamista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tekee lumityöt lapsuudenkodissaan ja naapuri tekee traktorilla tuon tienpätkän.
Siinä silloisessa avauksessa kehuit nimenomaan sitä, kuinka se pitää teidän oman pihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä silloisessa avauksessa kehuit nimenomaan sitä, kuinka se pitää teidän oman pihan kunnossa.
Piti aluksi mutta ei sitten enää huvittanut.
Voi nyt jumaleissön. Kuinkahan mones valitus tämäkin sulta on yhdestä ja samasta aiheesta. Hanki elämä, Ammattivalittaja.
Joopa joo 😏