Vain Vähän Oliiviöljyä!
Kommentit (7)
Nälkä!Tahtoo! Järjetön anjovishimo iski juuri. Kiitti vaan=) Mites muuten uteliaisuudesta, syökö V tätä? Ihanaa lukea mitä muut syö, kun ei sitä kehtaa koskaan keltään kysyä muuten!!! Eli lisää vaan paljastusta teidän keittiöstä=) Ihanaa alkavaa viikkoa!!!
-pir-: Olet ensimmäinen jonka tiedän jolle tulee himotuksia anjovikseen :D Ruoasta: V syö, jos siinä on puolikas chili. Yhtään enempää ja ei oikein maistu. Lisäksi pikkuherra nirsoilija saattaa löytää jostain palan tomaatinkuorta ja mielenosoituksellisesti sylkäistä sen "Äkk!"-äänteen kanssa pihalle. Tomaatti on tosin ainoa mikä meidän minimiestä muutenkin arveluttaa. Raakana ei uppoa *lainkaan*.
No minkäs teen kun oon outo, meillä kun syödään vähän kaikenlaista=) lapsi tosin ei kyllä syö, eikä taatusti jos on omalla lautasella, mun/isänsä lautaselta saattaa sit sama safka upota kyllä.... nyt vissiin muutenkin taas joku VAIHE menossa ton syömisen suhteen. Vaihdetaanko päiväksi, meillä jos mikään muu ei uppoa niin tomaatit menee aina...kypsänä jossain ruoassa se on kyllä vähän arveluttavaa, mut yleensä menee silloinkin. Ja äiti sit kantaa selkä vääränä kaikenlaisia tomaatteja kotiin=D
Olen kuullut tämän tarinan ennenkin, mutta kyllä se vaan nauratti näin uudemmankin kerran -hupaisasti ilmaiset itseäsi nainen ;)
ja siis slurpsis tää ruoka! Taidan opetella uuden pastareseptin valmiiksi tässä miehen reissun aikana ja strata sitten tilkalla oliiviöljyä Uuden Vuoden puolella ;P
Tää on NIIN hyvää!! Toisen kerran tällä viikolla tehtiin V:n "ikätoverin" kanssa ja 4 hlö pastasatsi katosi taas äidin ja E:n kitusiin eikä pakasteeseen jämiä jäänyt! Lisää näitä oliiviöljyohjeita! :)
Mari: Kiva kuulla että joku kokeilee näitä :)
:D ja Nam!