Mitä mieltä nuoret mammat on 63- vuotiaasta charmantista persusta jolla on itseä yli 30 vuotta nuorempi tyttöystävä?
Kommentit (20)
Onnekas äijä! En tiedä kuka on, mutta kyllä Kai jokaiselle kelpaisi nuori ja hottis kumppani! Minullekin, vaikka Olen keski-ikäinen nainen. Jos nainen on Jo kolmikymppinen, on hän ihan aikuinen ja saa seurustella kenen kanssa haluaa, ei kuulu meille!
Onhan se aika vanha tyttöystäväksi.
Kunnioitus on kyllä viimeinen asia mitä herättää.
Tietääkö nainen, että hän on miehen tyttöystävä? :D
Taas tämä vanha vuohi haaveilee täällä. Ei tule toteutumaan tuo fantasia. Viimeksi se kutsui itseään "hopea ketuksi".
Tyttöystäväsi on oltava tosi tyhmä ja/tai ruma.
Persujen kansallisruoka on makkara. 63-vuotias makkaramies on jo viittä vailla vainaa.
Oksettavaa. Olen ulkomailla perheeni kanssa ja joku itseään nuorekkaaksi tituleeraava Adidaksen three stripe-tossuissa kompuroiva yli 80-vuotias saksalainen pappa kuvittelee olevansa taivaanlahja minulle, yli 4-kymppiselle naiselle. Ei ole. Miehenikin jo kysyi, että pitäisikö papalle sanoa suorat sanat kun ei jätä sinua rauhaan. Miestäni lähinnä naurattaa papparaisen lähestymisyritykset ja muuta perhettä inhottaa.
Riippuu siitä, mistä päin maailmaa se tyttöystävä on...
Mielestäni tässä on selkeä asiavirhe - nimittäin tyttö nimekkeellä tarkoitetaan normaalisti alle 18-vuotiasta naaraspuolista henkilöä.
Ja nyt tässä tarinan aloittaja näyttäisi viittavan "tyttö" nimekkeellä noin 30-vuotiaaseen ikäloppuun ihmiseen.
Yhtä todellinen kuin hammaskeiju ja joulupukki...
Miksi pitäisi olla siitä,( jos onkin), niin mitään mieltä ?
Sitä mieltä vain,että se on ihan heidän yksityisasiansa ,hoitakoot sen niinkuin parhaaksi näkevät ja että ei kuulu minulle pätkääkään, ja ettei kiinnostakaan sen enempää..
Yhtä paljon kunnioitusta kuin minun 27-vuotias poikaystäväni varmaan herättää persugubbessa,olenhan 44-vuotias nainen. Oi että niitä kimmoisia sileitä kasvispainotteisella ruualla rakennettuja lihaksia,slurps naaaammm,kyllä siinä rupsahtaneella av-papalla vois mennä sormi suuhun kun ne näkisitte.
Mees takas naimaa sitä vuohta siellä komerossasi.
Etkö saannu 18 vuotiasta tuoretta? Nauran sulle!