Millaiset häät haluaisit ja missä jos ei tarvitsisi miettiä rahaa aikataulua eikä vieraiden pääsemistä paikalle
Itse menisin naimisiin jossain pohjoisessa revontulien alla tai sitten ison vesiputoksen vieressä jossain lämpimässä maassa
Kommentit (29)
Ulkomeren saaressa vanhalla luotsiasemalla syysmyrskyssä lähimpien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin häihin ison porukan sukua ja ystäviä joiden kanssa juhlia ja tanssia koko yö. Harmi vaan ettei ole ystäviä ja sukuakin kutsuttavana jotain 5 henkeä, eivätkä he juhli ja tanssi.
Olin tulossa sanomaan että palkkaisin ihmisiä esittämään ystäviäni. Miehellä on paljon kavereita ja läheisiä ihmisiä. Minulla aikalailla viisi. Jos mennään naimisiin ei kirkossa ole mitään morsiammen puolta vaan pelkät tyhjät penkit.
Ei vaiskaan. Meidät tuntien ei mitään juhlia saataisi koskaan edes kasaan niin ei vierailla tai rahallakaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa just mun tyylisiltä häiltä myöskin
Sain haluamani: keskellä kauneinta talvea huippuravintolassa lähimpien kesken juhlien. Pöytiintarjoilu oli minulle tärkeä yksityiskohta. En pidä buffeteja mitenkään juhlavina.
Vanhat kunnon maalaishäät. Heinälatotanssit ja itse keiteltyä juomaa
Sellaiset missä poltetaan kannabista ja kuunnellaan reggae-musiikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin häihin ison porukan sukua ja ystäviä joiden kanssa juhlia ja tanssia koko yö. Harmi vaan ettei ole ystäviä ja sukuakin kutsuttavana jotain 5 henkeä, eivätkä he juhli ja tanssi.
Olin tulossa sanomaan että palkkaisin ihmisiä esittämään ystäviäni. Miehellä on paljon kavereita ja läheisiä ihmisiä. Minulla aikalailla viisi. Jos mennään naimisiin ei kirkossa ole mitään morsiammen puolta vaan pelkät tyhjät penkit.
Ei vaiskaan. Meidät tuntien ei mitään juhlia saataisi koskaan edes kasaan niin ei vierailla tai rahallakaan väliä.
Sama juttu. Palkkaisin myös hääsuunnittelijan ja jossain Italiassa olisi täydelliset häät.
Vierailija kirjoitti:
Sain haluamani: keskellä kauneinta talvea huippuravintolassa lähimpien kesken juhlien. Pöytiintarjoilu oli minulle tärkeä yksityiskohta. En pidä buffeteja mitenkään juhlavina.
Olihan sitten kaikilla vierailla mahdollisuus valita useista eri annoksista mieleisensä? Vaikka buffetissa joutuukin jonottamaan, voi ainakin valita itselleen sopivat ruoat. Itse pitäisin häissäni todella nolona jos vieraat eivät pitäisi ruoasta sen takia että minä valitsin kaikille saman annoksen.
Vihkiminen ja ravintolaillallinen kahdestaan tai korkeintaan n.10 hengen lähipiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaiskaan. Meidät tuntien ei mitään juhlia saataisi koskaan edes kasaan niin ei vierailla tai rahallakaan väliä.Sama juttu. Palkkaisin myös hääsuunnittelijan ja jossain Italiassa olisi täydelliset häät.
Italia on häiden Dubai. Kotimaiset turhisjulkkiksetkin siellä vihkiytyvät.
Sydänsuolla. Vieraat saisivat kartan ja koordinaatit.
Vierailija kirjoitti:
Olihan sitten kaikilla vierailla mahdollisuus valita useista eri annoksista mieleisensä? Vaikka buffetissa joutuukin jonottamaan, voi ainakin valita itselleen sopivat ruoat. Itse pitäisin häissäni todella nolona jos vieraat eivät pitäisi ruoasta sen takia että minä valitsin kaikille saman annoksen.
Ehdottomasti. Tilaukset otettiin rsvp:n yhteydessä ja välitettiin keittiölle, joka varmisti kaiken riittävyyden ja yhtä aikaa tarjoilun.
Kreikassa, ehkä Kreetalla, meren rannalla. Iso suku ja ystäviäkin on paljon, sellaiset kyläjuhlatyyppiset. Perinteistä kreikkalaista ruokaa, kokki hääräämässä grillin ääressä. Viiniä ja kuohuvaa tarjolla niin paljon kuin jaksaa. Lapset juoksevat aikuisten joukossa ja pitävät omaa hauskaa, karkkia ja limsaa, muutama palkattu lapsenvahti seuraamassa ettei käy huonosti. Loppuillasta rannalle kokko ja joku soittaa kitaralla. Koko porukka majoittuisi lähellä olevassa hotellissa ja juhlia jatkettaisiin pari päivää.
Mullakin tuli ekana mieleen pohjoinen, revontulet, luminietokset. Jossain erämökillä/kodalla vois olla kiva vihkiytyä. Pororeellä kellot kalkattaen juhlapaikkaan siirtyminen. Juhlapaikkana iso lumilinna, perinteinen pitopöytä. Teemana tietysti lappi ja talvi.
Tai toisena vaihtoehtona vihkiminen saaristossa, tarjoilut ja tanssit ehkä isossa yksityiskäyttöön vuokratussa veneessä. Teemana olisi meri ja saaristo. Menussa paljon saaristolaisjuttuja. Hyvin vahvasti minun sukujuuriani kunnioittaen, pohjoisteema sitten mieheni sukujuuria ajatellen.
Jos nuo saisi jotenkin yhdistettyä... vaikka miellän meren ja saariston enemmän kesään, silloinhan se veneilykausikin on ja lapin erämaan talveen ihanine tykkylumineen.
Häät, joissa meidät vihittäisiin jossain kauniissa paikassa.
Vieraita ei olisi yhtään, olisimme vain me kaksi.
Hawaijilaiset rantahäät ja sen jälkeen beach party, eli Luau.
Kuussa olisi hienoa menna naimisiin ensimmäisenä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän helkutin takia? Pitäisikö vieraittenkin siellä olosta nauttia? Onko se jotenkin romanttinen paikka?
Minusta karua ja kylmää. Pahimmassa tapauksessa vielä ulkovihkiminen, missä tuulelta ja sateelta ei kuule mitään ja tuuli riepoo vaatteita ja kampauksia. Jaa niin mutta siellähän pitääkin vieraitten olla haalareissa ja kumisaappaissa. Sitten juodaan kylmää shampanjaa kylmässä tuulessa. Seuraavat kaksi viikkoa flunssan kourissa.
Ei jumankauta. Toivottavasti kukaan mun läheinen ei halua tuota.