Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjeita suuseksin antamiseen naiselle, kiitos!

Elämänlähde
23.02.2019 |

Olen nuori ja seksuaalisesti melko kokematon mies. Mielestäni seksissä tärkeintä on naisen nautinto, minkä vuoksi haluaisin oppia tyydyttämään naista hyvin suullani. Kokemusta tästä minulla on ainoastaan yksi ainoa kerta, joka meni ensikertalaiseksi ihan ok, joskaan nainen ei saanut ihan edes orgasmia, mikä tietenkin hieman harmittaa minua. Kuinka naisen sukuelintä sitten kuuluisi nuolla oikeaoppisesti? Tiedän että tähän ei ole yleispätevää vastausta, mutta haluaisin silti saada jonkinlaisen käsityksen siitä mistä naiset useimmiten pitävät, ja mitä tulisi välttää, jos ei ole aivan varma naisen mieltymyksistä. Tiedän myös että kaikki naiset eivät pidä lainkaan nuolemisesta, mutta suurin osa kuitenkin taitaa pitää siitä. Käsittääkseni pitäisi keskittyä klitoriksen nuolemiseen, mutta heti ensimmäiseksi ei ilmeisesti siihen kannata koskea. Eli kuinka homma kannattaa aloittaa? Millaisella tekniikalla tulisi nuolla? Entä kuinka toimia häpyhuulien ja emättimen osalta suuseksissä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen ehdottomasti myös g-pisteen sormetusta nuoltaessa. Orgasmi on tällöin paljon voimakkaampi. Sormia ei tarvita kuitenkaan heti alussa, vaan ensin rauhassa suukotellaan ja nuoleskellaan joka puolelta. Siinä vaiheessa kun olen jo todella kiihottunut ja alan pyöritellä lantiota hiljalleen, niin mies tietää että nyt tarvitaan sormia. Oih saispa tänään kielihoitoa..

Vierailija
22/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen ehdottomasti myös g-pisteen sormetusta nuoltaessa. Orgasmi on tällöin paljon voimakkaampi. Sormia ei tarvita kuitenkaan heti alussa, vaan ensin rauhassa suukotellaan ja nuoleskellaan joka puolelta. Siinä vaiheessa kun olen jo todella kiihottunut ja alan pyöritellä lantiota hiljalleen, niin mies tietää että nyt tarvitaan sormia. Oih saispa tänään kielihoitoa..

Argh!! Älä puhu..alkaa puntissa pullottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä