Rauhattomin alue missä olet asunut?
Mä asuin opiskeluaikoina lahden keskustassa, vapaudenkadulla (missä suurin osa lahden baareista sijaitsee)
näin ikkunasta lukuisia tappeluita ja jopa puukotuksen. heräsin joka keskiviikko, perjantai ja lauantai yö poliisiautojen sireeneihin. Pahin oli kun joku tuli meiän alaovesta pesismailalla sisään.
Ei enää ikinä noin elämänkoulu alueelle asumaan!
Kommentit (37)
Myyrmäki, Vantaa. Nyt asun Korsossa ja maineestaan huolimatta ei läheskään niin paha ku Myrtsi.
Vantaan Simonkylä. Siellä oli ennen pelto, jossa oli viljelypalstoja ja sitten siihen rakennettiin "sosiaalista asuntotuotantoa" sosiaalisine ongelmineen.
Jyväskylän Pupuhuhta. Mukava nimi lähiölle, mutta siellä voi päästä hengestään.
Helsingissä Kontulan ostarin vieressä, meno todella kuin villissä idässä!
Vierailija kirjoitti:
Olympiakortteli Vaasassa. Ainakin silloin siihen aikaan kun olin opiskelija, en tiedä mitä nykyään on.
Siellä asuin minäkin opiskelijana. Nykyään on kuulemma vielä pahempi.
Ullanlinna. Rikkaiden perheiden nuoret mekkaloivat kännipäissään kaduilla yöaikaan. Sen jälkeen olen asunut keskiluokkaisilla alueilla, huomattavasti rauhallisempaa.
Hyvinkään Paavola, 1990-luvulla oli todella rauhatonta seutua. Joka paikassa narkkareita ja juoppoja, aseellisia selkkauksia ja kylähulluja.
Vierailija kirjoitti:
Ullanlinna. Rikkaiden perheiden nuoret mekkaloivat kännipäissään kaduilla yöaikaan. Sen jälkeen olen asunut keskiluokkaisilla alueilla, huomattavasti rauhallisempaa.
oon kanssa kuullu että nuorilla siellä on tosi pahat huumeongelmat
Muutin yhteen opiskelija-asuntoon ja heti ensimmäisen yönä parkkipaikalla paloi autoja. Muutenkin levotonta, onneksi ei tarvinnut asua kauaa.
Riihimäen peltosaari. Narkkareita ja juoppoja
Sörnäinen Helsinki. Aikamoinen mekkala yötäpäivää. Kesällä se ärsytti kun kuumalla säällä oli pakko pitää ikkunoita auki ja joka yö heräsi siihen meteliin ja sitten vuorotyössä erityisesti oli hankalaa kun olisi pitänyt päivällä nukkua. Muutin sitten vain 3km:n päähän, mutta rauhalliselle alueelle. Eka yö uudessa asunnossa oli aivan ihmeellinen. Aamulla kun heräsin, oli hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Kuulostelin sängyssä aikani ja lopulta nousin ikkunoista tähyilemään, että onko tullut maailmanloppu kun ei kuulu mistään mitään:D.
Sörnäisissä oli kyllä muuten mukava asua, mutta kyllästyin meluun ja kun tuli vähän ikää lisää, ei ollut halua enää niissä kulmakuppiloissa notkua.
Kaksi pahinta: Kallio Helsingissä ja Varissuo Turussa.
Nokian keskusta. Nistejä ja juoppoja.
Paha sanoa, Jyväskylän Myllyjärvi vs. Joensuun Noljakka. Humm.
Keravalla uudempi puoli Jaakkolasta, radan varressa. Ankea 90-luvun lähiö rumine vuokrataloineen. Nistejä, juoppoja ja muita elämäm koululaisia paikat väärällään.
Oulun Veri-Toppila. Ei koskaan enää.
Helsingin Kannelmäki. Sekakäyttäjiä, latvakakkosia, ja rikollisia.
Hgin Sörkän Kurvissa. Menoon kyllä tottui, oikeastaan sen vasta ymmärsi, kun muutti rauhallisemmalle alueelle. Mukavaa, kun ei ulko-ovesta astuttuaan enää tarvitse varoa kaiken maailman oksennus- ja muita lammikoita. Ei ole ikävä takaisin.
Olympiakortteli Vaasassa. Ainakin silloin siihen aikaan kun olin opiskelija, en tiedä mitä nykyään on.