Mies haluaa tarjota häissä kukkaa vieraille
Nyt olen kaiken kuullut!"Kaikki" hänen kaverinsa polttavat mutta entäs minun kaverini?90 prosenttia ei polta edes tupakkaa...
Kommentit (17)
Sinällänsä aika yliarvostettu päihde, mutta sopii kyllä erinomaisesti sekaisin alkoholin kanssa.
jos se kelpaa megan marklelle niin kai nyt sullekin.
Kannattaa varmaan miettiä haluatko todella mennä naikkariin tommosen miehen kanssa.
Ja tällainen tuli eteen nyt vasta häitä suunniteltaessa? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan miettiä haluatko todella mennä naikkariin tommosen miehen kanssa.
Ai että jonkun budin takia vaihtaisin miestä?Hakeudu hoitoon.
Ap
Minun puolesta polttakoot kotona kahdestaan ollessa vaikka kilotolkulla mutta häihin ei mielestäni sovi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai huumepoliisit kutsuttu myös?
Niillä ei ole paljoa varaa sanoa mitään kun heidän pomonsa paljastui yhdeksi suomen suurimmaksi huumekauppiaaksi..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai huumepoliisit kutsuttu myös?
Niillä ei ole paljoa varaa sanoa mitään kun heidän pomonsa paljastui yhdeksi suomen suurimmaksi huumekauppiaaksi..
Ap
Näinkö tosiaa luulet, että se toimii? Kyllä ne suojelee omiaan bisneksiään niinku mikä tahansa mafia.
Porvoon narsissit...
Onkin mahdottoman realistinen ajatus, että täysraitis sekoaa huumediileriin. Jos tämä sattuisi olemaan totta, niin eikö olisi kiva käänne soittaa itse paikalle poliisit nappaamaan sulhanen ja sen hörhökaverit pois kuleksimasta? Saisit bilettää sitten fiksummassa porukassa kekkerit loppuun ja nukkuakin rauhassa.
Eikö intin palikkatesteissä kysytty, oletko koskaan halunnut kukkakauppiaaksi? Ilmeisesti miehesi ei sitten kelvannut isänmaataan palvelemaan.
Tuommoisen kukan häissä ymmärrän paremmin kuin ne monet muut kukat. Eihän sitä ole mikään pakko polttaa/höyrystää. Hääkakku ei ainakaan jää kitumaan.
Nää häät nähdään varmasti telkkarista:)
Ettekö kutsu vanhempia sukulaisia ollenkaan?
Kannattaa sitten valita sativa, tulee hilpeät häät. Indica jumii.
Hanki uusia kavereita.