Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa seksin jälkeen ilman syytä

Vierailija
23.02.2019 |

Aiempien miehien kanssa ei ole näin käynyt, mutta uuden miehen kanssa tulee seksin jälkeen kamala morkkis ilman mitään syytä. Nautin siinä hetkessä, mutta alan häpeämään itseäni jälkeen päin enkä edes tiedä miksi. Onko teillä ollut vastaavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katumuksen ja v*tutuksen tunne on tullut ihan jokaisen miehen kanssa ja nyt näin vuosien selibaatin jälkeen olen alkanut tuntea todella syvää vih¤a ihan jokaista miestä kohtaan jonka kanssa olen joskus seksiä harrastanut.

Vierailija
2/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy aivokemiaan ja tarkemmin sanottuna alentuneeseen dopamiiniitasoon NAc:ssa/väliaikaiseen D2-reseptorien desensitisaatioon tai dopamiinia valmistavien hermosolujen kutistumiseen seksin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla katumuksen ja v*tutuksen tunne on tullut ihan jokaisen miehen kanssa ja nyt näin vuosien selibaatin jälkeen olen alkanut tuntea todella syvää vih¤a ihan jokaista miestä kohtaan jonka kanssa olen joskus seksiä harrastanut.

Onko sinua lapsena käytetty hyväksi?

Vierailija
4/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus serotoniinikuoppa josta vedätte turhan merkittäviä johtopäätöksiä?

Mulla ainakin mielialojen aaltoilu vahvistunut iän myötä. Toki jos on joku epäkohta joka masentaa niin kannattaa fiksata se eka, mutta kannattaa myös syödä monipuolisesti, levätä ja liikkua ja mitäs näitä nyt olikaan näitä hyvinvointiohjeita.

Post coitum animal triste.

Vierailija
5/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että sinut on kasvatettu häpeämään itseäsi ja pitämään seksiä syntinä.

Niin minutkin opetettiin, mutta minäpä peijooni opettelin siitä pois! Nyt on ihanaa, hauskaa, ei hävetä, nautin.

Tuo dopamiinihullu on rasittava. Sillä on kyllä aivot kutistuneet jostain syystä, mutta henkisesti terveelle tyydyttävän seksin jälkeinen aika on onnen ja hyvänolon hyrinää täynnä endorfiinien takia.

Vierailija
6/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ranskalaiset kutsu orgasmia pieneksi kuolemaksi, joten "masentaahan" se.

Vierailija
7/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran pillahtanut orgasmin jälkeen itkuun, mutta kyse ei ole ollut mistään häpeästä tai masennuksesta vaan siitä, että tulin niin hemmetin upeasti.

Vierailija
8/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus serotoniinikuoppa josta vedätte turhan merkittäviä johtopäätöksiä?

Mulla ainakin mielialojen aaltoilu vahvistunut iän myötä. Toki jos on joku epäkohta joka masentaa niin kannattaa fiksata se eka, mutta kannattaa myös syödä monipuolisesti, levätä ja liikkua ja mitäs näitä nyt olikaan näitä hyvinvointiohjeita.

Post coitum animal triste.

Mikä h***etin serotoniinikuoppa? Dopamiinista on kyse.

Vierailija
9/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tullut tuollainen tunne kun olen päätynyt harrastamaan seksiä "vääristä syistä", eli esim. yksinäisyyden, panetuksen ja miellyttämisen halun sekaisesta tunteesta enkä aidosta ihastumisesta. oletko varmasti tarpeeksi ihastunut ja kunnioittaako seksikumppanisi sinua tarpeeksi?

Vierailija
10/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole kokenut hyvää orgasmia? Se täydellinen universumiin sulautumisen tunne, joka tyhjentää aivot hetkeksi? Ei se masenna, eikä kutista aivoja, eikä hävetä.

Vierailija
11/11 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole kokenut hyvää orgasmia? Se täydellinen universumiin sulautumisen tunne, joka tyhjentää aivot hetkeksi? Ei se masenna, eikä kutista aivoja, eikä hävetä.

Etkö ole kokeillut hyvää heroiinia? Ei se masenna tai aiheuta ongelmia, se tuntuu taivaalliselta...

Vai oiskohan kyse siitä aivokemian muuttumisesta orgasmin jälkeen eikä mistään sielullisesta "häpeästä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan