En voi sietää ajatusta miehen parhaan ystävän uudesta tyttöystävästä
Se tyttö on nimittäin vasta 21-vuotias. Minä, mieheni ja tämä miehen kaveri ollaan kaikki reippaasti yli kolmekymppisiä. Oikeasti, mikä saa normaalin ja fiksun aikuisen miehen seurustelemaan pikkulikan kanssa?
Pahinta on kun mies haluaisi kutsua heidät luoksemme joku päivä kahville, että minäkin tapaisin sen pimatsun. Miten luikertelen tästä pinteestä?
Kommentit (18)
Tutustu ja tee sitten vasta johtopäätökset.
Hanki oma elämä, kontrollifriikki narsku.
Ihmiset kehittyvät eri tahtiin. Moni 21-vuotias on toki epäkypsempi kuin kolmekymppiset, mutta poikkeuksia löytyy.
Toteat, ettei se porukka ole tervetullut teille. Rehellisyys maan perii.
On täysin luonnollista, että mies rakastuu itseään huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Se tyttö on nimittäin vasta 21-vuotias. Minä, mieheni ja tämä miehen kaveri ollaan kaikki reippaasti yli kolmekymppisiä. Oikeasti, mikä saa normaalin ja fiksun aikuisen miehen seurustelemaan pikkulikan kanssa?
Pahinta on kun mies haluaisi kutsua heidät luoksemme joku päivä kahville, että minäkin tapaisin sen pimatsun. Miten luikertelen tästä pinteestä?
Saattaa hyvinkin olla että 21-vuotias on henkisesti kypsempi kuin sinä..
Toivo sydämesi pohjasta tälle naiselle pelkkää hyvää. Tämä vapauttaa sinut.
Mieti. Vihaaminen on kuin joisi itse myrkkyä. Et ole koskaan edes tavannut ihmistä, on täysin järjetöntä, että hän vaikuttaa elämääsi ja oloosi noin. Anna rakkautta ja ymmärrystä kaikille ihmisille elämässäsi, itsellesi mutta myös tuntemattomille. Sen takia koska sä ansaitset rakkauden elämääsi. Hyvyys kasvaa vain hyvyydellä. Mieti näitä asioita.
Kaikkea hyvää.
Sano ettet halua kahville sinne ja päätä itse keitä tapaat.
Vierailija kirjoitti:
Sano ettet halua kahville sinne ja päätä itse keitä tapaat.
Miehellä on kyllä oikeus kutsua omia ystäviään kylään eikä kaverin tyttöystävän ikä ole mikään peruste tuollaisille ennakkoluuloille. Aikuinen se parikymppinenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Toteat, ettei se porukka ole tervetullut teille. Rehellisyys maan perii.
Ap ei tuollaista voi päättää. Pelkän iän takia kiukuttelu ei ole kovin kypsää.
Vierailija kirjoitti:
1/5
Millä perusteella ikäerojankkaus saa edes pisteen?
Ei tuo ole kestävää. Sitten näet.
Miksi et halua tutustua?