Ottaisitko amerikkalaisen miehen jolle kelpaa vain suomaiset naisystäväksi?
Kommentit (16)
En. Otin miehen joka halusi minut siksi kuka olen, ei siksi mitä yksittäistä asiaa edustan.
Jos hän viehättäisi minua, niin ainakin tutustuisin häneen.
Uskollisuus mietityttäisi. Ulkomaaalaiset - ja erityisesti amerikkalaiset - saavat Suomessa naisseuraa sormia napsauttamalla.
Jenkkimies jolle kelpaavat vain suominaiset tuo jotenkin mieleen suomalaiset miehet joille "kelpaavat vain aasialaisnaiset".
En ottanut amerikkalaista vaikka hänellä ei tuollaista fetissiä ollutkaan.
Oletko ap törmännyt tuollaiseen?
Itse olen samoilla linjoilla kakkosen kanssa. Tapailin joskus brittimiestä ja hän sanoi pitävänsä minusta, koska olen "ulkomaalainen ja vähän eksoottinen". Siitä tuli ihan outo olo. Tuntui, että hän oli kiinnostunut vain "ulkomaalaisuudestani" eikä minusta itsestäni. Kiinnostus minun puoleltani loppui siihen.
En pitänyt myöskään hänen tavastaan arvostella ja haukkua brittinaisia.
Jos olisi vaikkapa juuriltaan suomalainen niin ok. Muuten kuulostaa oudolta.
..no jos tää jenkki boy on vauras ja ei halua sponssata jenkki muijia jotka ovat tottuneita siihen, että mies elättää..suomalaiset naiset kun ovat korkeasti koulutettuja ja itsenäisempiä ja tottuneita pihiin miehiin..
Näin äkkiseltään kuulostaa ihan kummalliselta. Mitähän tuossakin on taustalla? Jotain kummallista eksotisointia, jonkinlainen fetissi tai yksinkertaisesti naiivia suomalaisen kulttuurin tai suomalaisten naisten ihannointia.
Vierailija kirjoitti:
..no jos tää jenkki boy on vauras ja ei halua sponssata jenkki muijia jotka ovat tottuneita siihen, että mies elättää..suomalaiset naiset kun ovat korkeasti koulutettuja ja itsenäisempiä ja tottuneita pihiin miehiin..
Kuulostaisi urpolta. "Haluan suomalaisen, kun olette tottuneet huonompaan kohteluun."
Yksi mies kertoi tykkäävänsä minusta koska plen niin vaalea! En todella halua että hiusten tai ioni sövy on se viehättävin asia minussa.
Tohon asiaan olis varmaan ok jos mies olis sopiva.
Tottakai onhan se komea kenraali. Ja kun lähetän sille säästöni se saa lunastettua perintönsä ja se lentää hakemaan minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaisi urpolta. "Haluan suomalaisen, kun olette tottuneet huonompaan kohteluun."
Tuossa voi muuten olla perää. Moni suomimieshän haluaa itäeurooppalaisen naisen, kun kuvittelee näiden olevan alistuvia ja helposti hallittavissa.
Jenkkimiehillä saattaa olla vähän vastaavanlaisia kuvitelmia suomalaisista naisista.
Riippuu, miksi.