Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain pikkukylässä asuminen ja uskonnollisuus.
Niin tarkoitatko näitä suurperheitä? Siinä voi olla käytännöllisyys taustalla, että saa rakennettua ison talon koko perheen tarpeisiin. Kaikkein eniten uskonnollisuus minulle näkyy täällä Itä-Helsingissä. Ei ne pikkukylien ihmiset pukeudu poikkeavasti tai pidä viittä rukoushetkeä joka päivä, kuten täällä monella on tapana.
Tunnen paljon hartaita kristittyjä jotka asuvat ns maaseudulla tai pienissä kehyskunnissa. Eihän niistä toki näe sitä päälle päin. Eikä kenelläkään ole suurperhettä. Täällä kaupungissa tuntuu olevan vähemmän kristittyjä.
Ripsipidennykset+palkkikulmakarvat = vähemmän järkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryzsäläisyys ja tyhmyys.
Tyhmyys, matala koulutus, miessukupuoli, uhmaikä ja ryzzittely
Terve Tatjana! Joko borssikeitto on syöty?
Menestyvien haukkuminen ja kateus
Rikkaassa perheessä kasvaminen ökyharrastuksineen ja naiivit tuomitsevat mielipiteet vähävaraisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä liikalihavuus ja epäsiistit siniset/vihreät/violetit/keltaiset hiukset.
Ai just niinkuin Sannilla? Minusta hän on pikemminkin alipainoinen, mutta näin me nähdään eri tavalla.
Millaista on olla maailmassa kun ajatustenjuoksu on tämä?
Että kun joku sanoo vaikka että "oon huomannut että monet jotka pukeutuu mustaan kuuntelee metallia."
Niin siihen vauhkotaan että "Ei kyllä todellakaan ole noin. Minulla, _minulla_ , on nimittäin tänään musta paita päällä ja minä kuuntelen poppia."
Eikö ihmiset osaa todella nähdä, että jotkut asiat on melko yleisiä mutta ei silti mitenkään sääntöjä. Kyllä, monilla hoikillakin on kirkkaanvärinen tukka, se ei liity vaan mitenkään nyt tuohon mitä alkuperäisessä viestissä oli.
Ei kukaan sanonut, että kaikki joilla on sininen tukka on isoja.
pieni penis ja naisen muotojen arvostelu
Pahansuopainen juoruilu ja kulmakunnan kuppila
kitaransoittotaito ja vaatimattomuus
Junttius ja perussuomalaisuus
Miehen alhainen koulutustaso —> korvalehteä venyttävät korvarinkulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä liikalihavuus ja epäsiistit siniset/vihreät/violetit/keltaiset hiukset.
Ai just niinkuin Sannilla? Minusta hän on pikemminkin alipainoinen, mutta näin me nähdään eri tavalla.
Millaista on olla maailmassa kun ajatustenjuoksu on tämä?
Että kun joku sanoo vaikka että "oon huomannut että monet jotka pukeutuu mustaan kuuntelee metallia."
Niin siihen vauhkotaan että "Ei kyllä todellakaan ole noin. Minulla, _minulla_ , on nimittäin tänään musta paita päällä ja minä kuuntelen poppia."Eikö ihmiset osaa todella nähdä, että jotkut asiat on melko yleisiä mutta ei silti mitenkään sääntöjä. Kyllä, monilla hoikillakin on kirkkaanvärinen tukka, se ei liity vaan mitenkään nyt tuohon mitä alkuperäisessä viestissä oli.
Ei kukaan sanonut, että kaikki joilla on sininen tukka on isoja.
Ei voinutkaan sanoa, koska suurin osa heistä on hoikkia.
Mariseva stadin slangin viljely ja junttius
crocsit jalassa kesät talvet ja polttaa tupakkaa tai juo kaljaa tai siideriä
Rasittavaa kuultavaa kirjoitti:
Mariseva stadin slangin viljely ja junttius
Stadin slangissa juntti tarkoittaa maalaistyttö.
huikee- sanan käyttö ja aivopesty ihminen
Tyhmyys, matala koulutus, miessukupuoli, uhmaikä ja ryzzittely