Miksi et opiskellut yliopistossa?
Kommentit (23)
Opiskelin. En viihtynyt ja jätin kesken.
Koska ei ollut rahaa päivittäisiin lounaisiin.
Miksi niin kuvittelet? Opiskelin, jopa kahdessa. Miksi itse et, ap?
Koska halusin insinööriksi. t. insinööri
Opiskelin, ja valmistuinkin. Mitä sitten?
Koska valitsemaani ammattiani ei opiskella yliopistossa. Olen silti pärjännyt oikein hyvin.
Masennuin lukioaikana ja tuli liian monta välivuotta sen jälkeen. Nyt tuntuu vaikealta enää hakea opiskelemaan.
Minä olin laiska enkä tiennyt mihin olisin halunnut. Menin sitten töihin ja olin pari vuotta Ruotsissakin töissä. Sain vakituisen viran ja opiskelin sitten työn ohessa amk-tutkinnon ja vähän muutakin. Nyt vanhemmiten ajattelen että olisi pitänyt mennä opiskelemaan yht.kuntatieteiden tai valtiotieteiden maisteriksi. Tai kirjallisuutta tai historiaa. Nämä kiinnostavat.
Opiskelinpas. Yhdessä suoritin kauppatieteen, toisessa oikeustieteen tutkinnon. Ähäkutti.
Yritin 3 kertaa sisään enkä päässyt. Sitten tapasin miehen joka vei mennessään.
Ei siellä ollut/ole mitään kiinnostavaa.
Oppilaanohjaaja lukiossa ei pitänyt sitä vaihtoehtona. Kun itse hoksasin, että kyllähän sinne voi hakea, en keskittynyt pääsykokeisiin lukemiseen, koska oli muutakin elämää. Hain pari kertaa, en päässyt, vaikka hyviä pisteitä muutaman kerran tuli.
Se ei ollut terveyteni puolesta mahdollista.
En päässyt sisään. Aion yrttää vielä kerran tänä keväänä.
En uskonut pärjääväni koska kukaan muukaan ei uskonut minuun.
Olen hakemassa tänä keväänä ensimmäistä kertaa yliopistoon ja vihdoin uskon omiin mahdollisuuksiini.
Koska kotona toitotettiin ettei minusta tule koskaan muuta kuin korkeintaan siistijä tai tehdasduunari. Lannistettiin, ei kannustettu tai autettu. AMK:n kävin omin nokkineni opintolainalla ja olen tyytyväinen tähänkin elämään. En ole koskaan hakenut yliopistoon, enkä varmasti mikään Einstein olisi kuitenkaan ollutkaan.
Ei mulla ole koskaan ollut mitään kunnianhimoa tai unelma-ammattia joten mitäpä sitä olisi ollut tarve kauppista pidemmälle opiskella. Odotan vaan eläkepäiviä tahi lottovoittoa.
Miksi et harrasta jodlausta?