Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on 4 tai enemmän lasta!

Vierailija
23.02.2019 |

Yksinkertainen kysymys, miksi? Ja montako lasta teillä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia lapsia minulla on 3, mutta lasken myös miehen 2 lasta omikseni. Joten vastaus voisi olla, siksi koska olemme uusioperhe.

Vierailija
2/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Uskoimme uskonnollista propakandaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusimme lapsia. Neljä saatin ja sitten tuli ikää liikaa.

Vierailija
4/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin syy on ehkä uskonto. Vaikka ei niinkään se että meidän mielestämme Jumala on määrännyt että pitää lisääntyä kuin kanit, vaan enemmänkin se, että minä ja mieheni olemme viettäneet lapsuutemme isoissa perheissä tietyn uskonnon piirissä. Kyseiseen uskontoon emme enää kuulu, mutta ajatus isosta perheestä on ollut meille aina itsestäänselvyys.

Meillä on 6 lasta ja syyskuussa meille on syntymässä vauva.

Vierailija
5/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen äiti olen "vain" kolmelle, mutta tässä kodissa on kasvanut 9 lasta, jotka ovat kutsuneet minua äidikseen.

Ja tämä siitä syystä että olemme halunneet auttaa niitä lapsia joilla ei ole asiat niin hyvin siellä synnyinkodissaan.

Vierailija
6/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme niin. Meillä neljä lasta. On kyllä ihan elätetty heidät, ovat saaneet harrastaa ja kouluttautua. Ikäero on aika iso lapsillamme. Samat vanhemmat on kaikilla.

Vierailija
7/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on. Kahdelle eri naiselle. Kaksi aikuista jo, koska halusi. Kaksi pienempää, koska nainen halusi

Vierailija
8/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olemme lapsirakkaita ja haluamme elämää ympärillemme. Kyse ei ole todellakaan mistään uskonnosta.

Nyt lapsia on 5, mutta yritämme jälleen tulla raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän