Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistuin maisteriksi (uskontotiede) ja poikkis ei huomioi

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on minulle on todella kova saavutus. Olen sukuni ensimmäinen akateemikko ja graduun meni töiden kanssa 4 vuotta ja nyt olen onneni kukkuloilla, mutta poikkis vaan sanoi onneksi olkoon, ei lahjoja, ei juhlia, ei mitään..

Hänen reaktio suoraan sanoen ottaa päähän, voisiko kyse olla kateudesta, hän on kuitenkin vain amis? Ei minulla mitään työläisiä vastaaan ole mutta aika läpi näkyvää nyt on..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paperit kourassa, onneksi olkoon! Nyt, tai viimeistään jonkun viran saatuasi; huomaat, että 'olette kasvaneet ihmisinä eri suuntaan'. Se on ihan hyvä syy vaihtaa, johonkin vähintään saman verran tienaavaan.

Tiesitkö, että moni amis tienaa enemmän kuin korkeakoulutettu?

Tiesitkö, ettei ihmisen fiksuutta tai hyödyllisyyttä yhteisölleen mitata pankkitilin saldolla? 

Vierailija
22/23 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet akateemisesti koulutettu, et akateemikko, joka on erikseen myönnettävä arvonimi.

Ja 'uskontotiede' on oksymoron.

Mutta muuten: onnittelut saavutuksestasi, ja onnea ja menestystä valitsemallasi uralla.

Ja poikkikselle voi kyllä sanoa ihan suoraankin, eikä näin palstojen kautta, että olisi kiva jos olisi voinut hieman huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti maisteri, tietäisit, mitä akateemikko tarkoittaa. Niitä kun on vain muutama Suomessa.

Mutta sullahan olikin vain tarkoitus saada vastauksia tyyliin "uskontotiede pyh" ja "akateemiset luulee olevansa amista parempia".

Miksi haluat saada akateemiset näyttämään tyhmiltä? Mene sinne yliopistoon, jos noin harmittaa oma vähäinen koulutus.