Stringit, jos löysä perse
Itelle tulee jotenkin itsevarma, naisellinen ja seksikäs olo. Perse ei oo ihan timmi kuitenkaan. Pelkään et mies alkais nauramaan, kun näkis mut sellaisissa tai sit siltä menis halut. Ylimääräistä on mut en oo mitenkään jäätävän kokoinen kuitenkaan.
Kommentit (45)
Rupea tekemään kyykkyjä. Ihan kotona voi ilman mitään painoja tehdä 👍
Stringit on niin tylsiä, sehän on käytännössä ei mitään muuta kuin pari narua. Pikkuhousut!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää stringejä käytä?
Tule joskus sieltä hesalaisesta kuplasta ulos tänne kehä kolmosen ulkopuolelle niin kyllä käyttää monikin nainen stringejä.
Stringit on niin epämukavat, etten ole käyttänyt vuosiin vaikka kroppa sallisikin.
Näyttää karmeelta, jollain löysä perseellä tai laattaperseellä.
Laita kuva niin kerrotaan mielipide, ennen kuin koitat miehelles tyrkyttää.
Haluatko käyttää stringejä siksi, että pidät niistä ja tunnet niissä itsesi varmaksi, vai onko tarkoituksesi keikistellä niissä miehelle?
Jos kuvittelet, ettei mies innostu stringeistäsi, valitse keikistelyä varten vaikka pitsiset hotpantsit ja käytä stringejä muulloin.
Meillä mies ei puutu mun arjen pikkarivalintoihini, vaikka tykkääkin, jos näyttäydyn hänelle eroottisessa mielessä joissain seksikkäissä pöksyissä.
Miten kukaan ikinä voi alistua pitämään stringejä! Pahempi kuin niqab!
Kuva ois ihan hyvä idea. Katsotaan sitten miltä näyttää.
T: Ida 54v
Uskotko, että mies on täydellinen?
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Kuva ois ihan hyvä idea. Katsotaan sitten miltä näyttää.
T: Ida 54v
Uskotko sinä olevasi hauska, vähä-älyjonne?
Erehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule joskus sieltä hesalaisesta kuplasta ulos tänne kehä kolmosen ulkopuolelle niin kyllä käyttää monikin nainen stringejä.
Tarkoitatko, että vain muualla Suomessa myydään stringejä, mutta Helsingissä ei? Mielenkiintoista.
Tällä palstalla on jännittäviä ihmisiä.
ohis
Tietenkin jokainen saa käyttää mitä tahansa vaatekappaletta mitä haluaa. Eri asia on sitten näyttääkö se hyvältä vai ei. Jos ne stringit jostain syystä antaa itsevarman ja hyvän olon, niin ok. Kyllä se silti ihan rehellisesti on niin että ne kyllä korostavat sitä takamusta. Sekä hyvässä että pahassa. Jos on timmi peppu niin näyttää stringeissä vielä timmimmältä, mutta jos on löllö.. ikävä kyllä sama vaikutus.
Mä en pane kun stringi-muijia. Kaikki muut on yäk!
Mun paras puoli on pylly ja pidän aina stringejä koska pylly vaan näyttää niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mun paras puoli on pylly ja pidän aina stringejä koska pylly vaan näyttää niin hyvältä.
Koska treffataan? Voin tarjoo viinat, tuo sää perse, millä istut mun naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko käyttää stringejä siksi, että pidät niistä ja tunnet niissä itsesi varmaksi, vai onko tarkoituksesi keikistellä niissä miehelle?
Jos kuvittelet, ettei mies innostu stringeistäsi, valitse keikistelyä varten vaikka pitsiset hotpantsit ja käytä stringejä muulloin.
Meillä mies ei puutu mun arjen pikkarivalintoihini, vaikka tykkääkin, jos näyttäydyn hänelle eroottisessa mielessä joissain seksikkäissä pöksyissä.
Kuka on keksinyt, että miehet pitäisivät pitsistä?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää karmeelta, jollain löysä perseellä tai laattaperseellä.
No varmasti mikä tahansa näyttää oksennetulla perseellä karmeelta.