Suosituin einesruoka perheessänne
Lähes jokainen meistä ostaa joskus "einesruokaa" .
Mitä teillä ostetaan eniten?
Meillä lähes aina jääkaapissa vihiksiä.
Kommentit (34)
Kaikki! Ei meillä syödä kuin eineksiä. Ällöttää kaikki terveellinen ja tuore. Olemme WT-perhe Kouvolasta. Äidillä on räväkkä kouvola-tukka ja tatuointeja. Kaikki olemme ylipainoisia ja matkustetaan joka vuosi Play De Inglesiin, koska se on taattu wt-kohde.
Hernekeitto, pakasteesta laktoositon pinaattikeitto. Ei muita.
Pakastepizza.
Jos teinit jää yksin, niin aitten ostelen sitä sun tätä.
Pakastepizzat. Yleensä joko Dr.Oetker tai paikallisen supermarketin oma merkki.
Perheeni koostuu itsestäni ja neljästä kämppiksestä. Arkisin ma-to tehdään kyllä ihan oikeaa ruokaa, mutta viikonloput menee niin ja näin. Osa menee omiin koteihinsa ym menoihin. Jos olen yksin, en jaksa vaivautua kokkaamaan vaan lämmitän jotain tai teen kalapuikkoja tai pizzaa. Mutta heti jos joku muu on viikonlopun paikalla, tehdään jotain hyvää kasvismössöä.
Vierailija kirjoitti:
Punajuuripyörykät ja Kokkikartanon keitot. Viimeksi mainittuja tulee syötyä lähinnä kipeänä ollessa.
Taidat olla useinkin sairaana...?
Maksalaatikko ja hernekeitto, koska kaupasta ostettu on hyvää ja itse tekeminen vaivalloista. Mä en asu Suomessa, joten nuo on mulle oikeastaan erikoisherkkuja :-)
Liikaa suolaa, helposti heilahtaa suolansaanti nelinkertaiseksi. Muuten ok.
Onkimiehen kalapihvit on suosikki eines. Ja ei eineksistä menekki on aina hurja kun keittää porkkana viipaleita pienessä vedessä al dentte kypsyyteen ja mausteeksi timjamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihis kirjoitti:
Lähes jokainen meistä ostaa joskus "einesruokaa" .
Mitä teillä ostetaan eniten?Meillä lähes aina jääkaapissa vihiksiä.
Mikä hlvtti on vihis? Lihis ilman lihaa?
Kasvispiirakka. Eli lihapiirakan näköinen, mutta lihaton ja vegaaninen. Kokeile :)
No eipä noissa valmislihapiirakoissakaan oikeastaan edes lihaa ole
Vierailija kirjoitti:
Saarioisen maksalaatikko. Koiralle.
Ei sovi koiralle. Siinä on sellaista valkuaista, mikä vaurioittaa koiran maksaa. Ihmiselle se sopii, mutta koira ei sitä kestä.
Meillä yksi koira rakasti maksista ja sitä se sai. Sai maksavaurion ja syy oli tämä. Oli lopetettava, siis koira.
Ei suosituin vaan ainoa: dr oetkerin pizzat. N kerran kuukaudessa
Vegan pasanda. Teini syö sitä vähintään kerran viikossa.
Lindströmin pihvit. Maksalaatikko. Itselle.