Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät pidä kasviksista?

Vierailija
23.02.2019 |

Vaan vaativat aina lihaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani naiset syövät mukisematta kasviksia, kukaan mies taas ei.

Vierailija
2/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kasvissyöjä, hyvin näyttää maistuvan kasvikset, eikä koskaan ruinaa lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kasvissyöjä, hyvin näyttää maistuvan kasvikset, eikä koskaan ruinaa lihaa.

Ootko varma että on mies? Näinä päivinä kun ei koskaan tiedä..

Vierailija
4/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi että kaikki, mutta yleisempää on että miehet ei syö kasviksia tai ainakin ovat yleensä ovat hyvin skeptisiä niiden suhteen lukuun ottamatta tyyliin kurkkua ja lehtisalaattia. Tämä kiinnostaa oikeasti mistä johtuu.

Vierailija
5/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkeeko nämä kaksi asiaa toisensa pois? Tarkoitatko, ettei miehet pidä kasvisruuasta? Meillä syödään usein liharuokaa, mutta lautasella on samalla kasviksiakin.

Vierailija
6/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen miehet tykkää kovasti kasviksista.

Uh! mikä alfa joka omasta terveydestä piittaamatta syö vaan lihaa.

Vierailija
7/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa muihinkin kuin juntteihin.

Vierailija
8/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsít ja saatananpalvojat pitävät kasviksista, koska ne ovat PAHOJA!

Vierailija
9/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on myrkytöntä toisin kuin kasvikset.

Vierailija
10/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet eivät suostu syömään ns. pahaa ruokaa. Kasvisruuasta voi saada monipuolista, täyttävää, proteiinipitoista ja hyvänmakuista, jos näkee valmistuksessa hieman vaivaa. Moni nainen syö hampaat irvessä masentavanmakuisiakin kasvisruokia, koska uskoo, että niin täytyy tehdä.

Vierailija
11/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mitä asenteita.

Vierailija
12/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein oon kuullut että "kyllä mies tarvitsee lihaa". Oisko niillä jäänyt luolamies ajoilta vahvempana se alkukantaisuus :D

Mä olen huomannut että kyllä miehet syö kasviksia ja salaattia. Jopa pitää niistä jos ne on valmiiksi tehty ja tarjolla, mutta itse valmistamiseen ei viitsitä ryhtyä. Ja onhan toisaalta helpompi heittää se valmis pihvi pannulle kun alkaa itse kuorimaan, pilkkomaan, raastamaan jne. Se koetaan työlääksi ja vaikeaksi ja nälkähän on NYT.

Vierailija
13/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat miehet tykkää kasviksista, ainakin suuremmasta osasta. Osaa on joutunut vähän opettamaan. 

Omat poikalapset syö ihan mukisematta avokadot, varsisellerit, sipulit, sienet yms. Molemmilla on jokin tai pari inhokkikasvista josta ei tykkää ja niitä ei tarvitse syödä. Omassa perheessä miehiltä valitusta tulisi vaan jos pelkkää kasvisruokaa olisi tosi monena päivänä peräkkäin. 

Vierailija
14/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi että kaikki, mutta yleisempää on että miehet ei syö kasviksia tai ainakin ovat yleensä ovat hyvin skeptisiä niiden suhteen lukuun ottamatta tyyliin kurkkua ja lehtisalaattia. Tämä kiinnostaa oikeasti mistä johtuu.

Missä ihmeen piireissä sä liikut? Mulla ei ole kokemusta tuollaisesta juuri ollenkaan, kerran on työkaverina ollut mies jolle ei kasvikset maistuneet yhtään mutta muuten kaikki niitä syö mielellään.

Vierailija
15/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä moni mies Suomessa ajattelee, että se on joko kasvikset tai liha, eli valitse leirisi. Sitä se on vissiin se toksinen maskuliinisuus meillä päin.

Ei tää oo mikään maailmanlaajuinen ongelma, monissa muissa maissa miehet kiskoo kasviksia ihan hyvällä omalla tunnolla, vaikka lihan jättäminen kokonaan ruokavaliosta tuntuisikin ihan hullun touhulta.

Miksi meillä on kaivettu poterot näin? Miksi tästä on tullut tällainen joko-tai kysymys?

Vierailija
16/16 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma että on mies? Näinä päivinä kun ei koskaan tiedä..

No on varmasti ainakin biologisesti mies, kun on onnistunut jo kahdesti siittämään minut raskaaksi.