Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei vastaa viesteihin aiheuttaa kamalaa ahdistusta

Vierailija
23.02.2019 |

Laittaisinko perään vielä yhden viestin jossa kysyn onko kaikki ok, vai onko tämä vihje ettei seurani enää kiinnosta? Mietin vaan koko ajan mitä kamalaa olen tehnyt mutta en keksi mitään varsinaista, muuta kuin että ehkä olen sitten tylsä tyyppi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa:D

Vierailija
2/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sama juttu.. Ehkä en ollutkaan hänelle sopiva kaveri. En ole kauaa tuntenut

Vierailija
4/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jos hän kaipaa seuraasi, laittaa kyllä viestiä jossakin vaiheessa

Vierailija
5/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen ensin niin että ottaa yhteyttä jos haluaa, mutta sitten alan syyllistymään että jospa olen tehnyt jotain kamalaa että minun pitää osoittaa kaverille että välitän hänestä yhä, jos hän jostain syystä olettaisi toisin. Tuntuu että vastaamattomuus on rangaistus jostain mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä. Mutta en keksi mitään tällaista, joten varmaan syy on vain ettei kiinnosta eikä minun kannata alkaa jahtaamaan häntä? -ap

Vierailija
6/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syy vastaamatta jättämiseen oli uupumus. En pärjännyt pääni kanssa ja ajattelin vastaavani, kun jaksan. Kun lopulta olisin jaksanut, hävetti se pitkääkin pidempi täyshiljaisuus.

Anteeksipyynnön laitoin, mutta tosiaan aivan liian myöhään.

Vierailija
7/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ollut hänelle hyvä ystävä?

Vierailija
8/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä olet laittanut, millä aikataululla ja millaiset välit teillä on ollut tähän asti? Voihan olla että hänellä on ollut joku hätätilanne.

Vierailija
9/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama kuin se joka veti raivareita palstalla kun kaveri ei tullut kylään keväällä vaikka se ap ei itse ollut ollut moneen kuukauteen kaveriinsa missään yhteysessä?

Vierailija
10/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ollut aktiivinen viestittelyn suhteen? Jotkut ihmiset kasvavat erilleen ja kiinnostus yhteydenpitoon menee. Toinen voi olla, että tämä ystäväsi on huomannut, ettei hänen seuransa kiinnosta sinua aidosti.

Vierailija
11/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ystävä vastaa, jos sitä oikeasti kiinnostaa. Välillä viestejä jää huomaamatta, jos on paha paikka.

Vierailija
12/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä monien vuosien aikainen ystävä vai joku vähän aikaa tunnettu kaveri? Joskus nuo tuttavuudet tuppaavat unohtumaan, ellei välillä ole palavaa kemiaa. Tällöin harvoin näissä tapauksissa on mitään suuttumusta vaan luonnollinen yhteydenpidon loppu. Eihän oikein kukaan millekään tuttavuudelle rupea kirjoittamaan sen kummempia syitä.

Vierailija
13/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko itse kaikkiin viesteihin? Jos et, niin älä ihmettele enää syitä.

Vierailija
14/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko itse vastannut hänelle? Mulla oli kerran ystävä, joka ei vastannut koskaan, kun soitin hänelle. Yritin pitää vielä yhteyttä ja pyysin elokuviin. Koskaan ei vastannut. En sen koommin ole viestiä pistänyt.

Vierailija
15/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli panit aamulla viestin ja kun ei heti vastannut, olet että apua, se ei nyt halua olla ystäväni.

Minulla on monesti unohtunut puhelin äänettömälle yön jälkeen ja illalla vasta sen olen huomannut. Joten en ole aina heti samalla sekunnilla vastaamassa viestiin. Jos siitä suuttuu, niin lahjatta leppyyl

Vierailija
16/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voi olla huono, hänellä voi olla paljon tekemistä, hän ei ehdi tai muista vastata, hän on masentunut, salilla, ulkoilemassa, laulamassa kuorossa, treffeillä jne.

Ei kyse ole välttämättä sinusta. 

Minulla on hyvä ystävä, joka vastaa jossain vaiheessa. Hänellä on hyvin erilainen käsitys vastaamisesta kuin minulla, joka reagoin viesteihin nopeasti - ainakin terveenä. Kuumeisena tuntui, etten jaksanut kirjoittaa yhtään mitään.

Vierailija
17/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samankaltainen ongelma. Puhuttiin tapaamisesta erään vanhan ystävän (ollaan tunnettu 5 vuotta, ei olla nähty vuoteen) kanssa viime viikolla ja tultiin tulokseen, että molemmille käy torstai. Kysyin, että käykö tavata kun hän pääsee torstaina töistä. Ei mitään vastausta. Torstai oli ja meni, en ole kuullut hänestä mitään. Nyt en tiedä pitäisikö ehdottaa uutta tapaamispäivää vai antaa olla. Mielipiteitä?

Vierailija
18/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on samankaltainen ongelma. Puhuttiin tapaamisesta erään vanhan ystävän (ollaan tunnettu 5 vuotta, ei olla nähty vuoteen) kanssa viime viikolla ja tultiin tulokseen, että molemmille käy torstai. Kysyin, että käykö tavata kun hän pääsee torstaina töistä. Ei mitään vastausta. Torstai oli ja meni, en ole kuullut hänestä mitään. Nyt en tiedä pitäisikö ehdottaa uutta tapaamispäivää vai antaa olla. Mielipiteitä?

Unohda koko juttu. Tyyppi teki sinulle törkeät oharit, joten selvästi ei arvosta sinua puupennim vertaa. Etsi joku mukava ystävä itsellesi.

Vierailija
19/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisinko perään vielä yhden viestin jossa kysyn onko kaikki ok, vai onko tämä vihje ettei seurani enää kiinnosta? Mietin vaan koko ajan mitä kamalaa olen tehnyt mutta en keksi mitään varsinaista, muuta kuin että ehkä olen sitten tylsä tyyppi.

Montako viestiä olet laittanut, joihin kaveri ei ole vastannut? Jos monta, voit olla varma ettei hän halua enempää viestejä sinulta. Mutta ei sinun tarvitse syyllistää itseäsi siksi, että juuri tämän tyypin kanssa ei kemiat kohdanneet, jonkun toisen kanssa osuu sitten paremmin kohdilleen.

Vierailija
20/20 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. älä syytä itseäsi. Kaikkien kanssa ei kemiat vain kohtaa. Ei se ole kenenkään syytä