Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei tykkää kasviksista yhtään enempää kuin miehetkään, kuitenkin kuittaillaan kokolihaa syövistä miehistä

Vierailija
23.02.2019 |

Jos perheessä ei syödä kasviksia niin se on aina miehen tai lapsen vika, vaikka todellisuudessa kokki itse ei pidä kasviksista.

Aina kun puhutaan kasviksista niin kermaa pitää lorottaa purkkitolkulla että "hyviä kun osaa maustaa" vähän sama juttu kuin 10 kilon hauen kanssa. Kun ei pidetä jostain raaka-aineesta niin sitten siirrytään tähän "maustamiseen", että saataisiin kurkusta alas.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tykkää mies, nuorempi poika ja minä. Jo lapsena oli herkkuani juurekset suoraan kasvimaalta. Itse kävin hakeamssa syksyllä ja vein äidille porkkanan sanoen "pese ja kuori", kun en sitä vielä osannut tehdä tai salaattia otin ja sen osasin pestäkin itse. Siihen aikaan ei ollut kuorimaveitsiä. Yksi kaunis lapsuusmuisto on sekin, kun isäni hommaa oli korjata maatalouskoneita ja pääsin joskus mukaan. Eräässä talossa sain naposteltavaksi lanttupalan ja se oli herkkua. Meillä syödään kasviksia paljon, eikä niihin mitään laiteta sekaan. Mutta mallista huolimatta vanhemmalla pojalle menee vain kurkku, jää- tai jäävuorisalaatti, porkkana ja sipuli. Porkkana ja sipulikin vain sotkettuna muun ruuan sekaan. 

Minä en pienempänä juuri kasviksista välittänyt, mutta isompana sitten oli niiden aika. Nyt rakastan kasviksia. Oma lapseni ei hirveämmin ole myöskään välittänyt, mutta oman historiani tuntien en ota stressiä, kyllä isompana sitten maistuu. Lapset saattavat olla niin nirsoja, kuten minäkin pienenä.

Vierailija
22/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mulla jotain vikaa makuaistissa kun mun mielestä parsakaali maistuu ihan silleensä kypsentämättömänä tosi hyvältä :D

Muuten en epäilisi makuaistiani mutta kun sanon kenellekään, että voisin syödä kokonaisen parsakaalin ihan siltään yksinään suurena herkkuna niin kaikki luulee, että vitsailen.

Tämä on minulle uutta että jotkut eivät pidä parsakaalin mausta.

On poikani mukaan "parhaan hyötysuhteen" kasvis. En tosin tiedä mihin hintaan.

ap.

Teet aloituksen aiheesta miten kukaan ei oikeasti tykkää kasviksista, ja sitten teeskentelet hämmästynyttä että joku mahdollisesti ei pidä parsakaalista?

En sanonut että kukaan ei pidä kasviksista, vaan että naiset eivät pidä kasviksista yhtään enempää kuin miehetkään.

Samoin että naiset mieluusti antavat ymmärtää että kasvisten syömättömyyteen ( jos sitä on!!!!!!!!!!!!!!!!!)  on joku muu syy kuin se että todellisuudessa eivät itse pidä kasviksista. Myös esitin että koska kokki ei pidä itse kasviksista, niin ei siksi niitä laita ruuaksi.

Kokkausko on aihe missä nainen kuuntelee miehensä mielipidettä:) vaikka niin pitää kasviksista niin ei niitä tee kun mies ei tykkää:) Ja vaikka niin kasviksista tykkää mutta kun on ....niin kalliita...heh heh.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap mies? Voisit lyödä hynttyyt yhteen kristallikissan kanssa. Samanlaisia järjettömiä jankkaajia molemmat. Siinä olisikin parisuhteiden parisuhde, välttelisitte kasviksia ja ratkoisitte äitiongelmia yhdessä...

Vierailija
24/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap mies? Voisit lyödä hynttyyt yhteen kristallikissan kanssa. Samanlaisia järjettömiä jankkaajia molemmat. Siinä olisikin parisuhteiden parisuhde, välttelisitte kasviksia ja ratkoisitte äitiongelmia yhdessä...

Kun ei argumentit riitä, niin mennään henkilökohtaisuuksiin, kuinkas muutenkaan.

Missä vaiheessa olen sanonut etten itse pidä kasviksista?

ap.

Vierailija
25/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voisin tulla toimeen ihan pelkillä marjoilla, hedelmillä, juureksilla ja maitotuotteilla, mutta kun ukko vaatii lihaa, niin täytyy sitten olla aina jotain sellaista vääntämässä. Meillä lapsikin haluaa välipalaksi aina porkkanaa, se voi vedellä niitä vaikka pussillisen yhtä kyytiä joka päivä. Lihasta ei lapsi piittaa, äitiinsä tullut tyttö. Ainoa liha, mikä menee lapsella alas, on kanankoipi ja kalkkunasiivu. Muita on turha tarjota. Kyllä se kiltisti aina maistaa, mutta ei syö.

Vierailija
26/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja raivoaisitte alapeukuista yhdessä!

Vierailija
27/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla kasvikset ja sukuelimet olisivat yhteydessä toisiinsa? Yläkauttahan niitä syödään. Ja ennakkoluulot ovat peräisin omilta vanhemmilta, ne opitaan lapsena mallista. Lapsihan pistää suuhunsa ihan kaiken, mitä käsiinsä saa.

Vierailija
28/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä tykkään kasviksista ja niitä syön suurella mielihalulla ja laitan itsepintaisesti ruokiin vaikka poika ei syö. Tyttären kanssa tykätään herkutella kaikenlaisilla kasvisruuilla, mutta pojalle täytyy tehdä ruoka erikseen, jossa on lihaa. Liha sinänsä, jos se on laadukasta lihaa, ei ole minulle ja tyttärelleni ongelma, mutta makkaroihin, eineksiin ja nakkeihin ym emme koske, mutta poika pyytää usein esim nakkikastiketta. Kalaa syömme tytön kanssa, poika ei suostu syömään edes lohta, joten teen usein kaksi ruokaa.

Poika on 15, tyttö 17.

Vierailija
29/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla kasvikset ja sukuelimet olisivat yhteydessä toisiinsa? Yläkauttahan niitä syödään. Ja ennakkoluulot ovat peräisin omilta vanhemmilta, ne opitaan lapsena mallista. Lapsihan pistää suuhunsa ihan kaiken, mitä käsiinsä saa.

Ei pidä paikkaansa. Toiset eivät opi ikinä syömään kaikkea, vaikka kotona syötäisiin. Esim autistit.

Vierailija
30/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta

Vierailija
31/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitteli juuri syistä miksi syödään luomuruokaa. Iso syy oli se että haluttiin näyttää ympäristölle omia valintoja.

Ei tässä kasvisruon haluttavuudessa ole sen kummemmasta kyse. Halutaan esittää valistunutta, että syötäisiin kyllä kasviksia mutta..mutta kun mies.....mutta kun lapset....mutta kun on kallista jne.

ap.

Vierailija
32/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvikset ovat parhaita, koska niissä ei ole verisuonia, jänteitä tai kalvoja, jotka näyttävät kuvottavilta. 

Hassua syyllistää naisia siitä, että pidä kasviksista.

Vierailija
33/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi (vauva) kyllä tunnustelee suullaan kaikkea, mitä käsiinsä saa, mutta siinä kohtaa homma muuttuu todella valikoivaksi, kun on kyse nielemisestä.

Vierailija
34/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli trolli trolli

miksi ruokitte trollia?

Vierailija
35/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heihei top tykkänään, ettekö te hoksaa, että ap selittää että miehet ja lapset alkavat syödä kasviksia jos kokki vaihdetaan, eli naiset lakkaavat kokonaan kokkaamasta perheissä muille kuin itselleen, tätähän pitää lähteä joukolla ajamaan läpi! Miesten ja lasten terveyden hyväksi pitää naisten uhrautua!

Vierailija
36/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kyllä mä ainakin syön kasviksia ihan vaan siksi, että pidän niistä. N ja jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän