Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa motivaation puutetta mitä tulee siivoukseen

Vierailija
23.02.2019 |

Kun valitan siitä että hän ei tee tarpeeksi. Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa, ketä sotku häiritsee

Vierailija
2/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitte sen motivaation.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille kaksi vaihtoehtoa mistä valita. Esim. Siivoaako vessan vai imuroiko, ja sinä teet sitten sen toisen. Motivaatio löytyy helpommin kun saa valita mitä tekee

Vierailija
4/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sille kaksi vaihtoehtoa mistä valita. Esim. Siivoaako vessan vai imuroiko, ja sinä teet sitten sen toisen. Motivaatio löytyy helpommin kun saa valita mitä tekee

Ai niin kuin sanon lapsilleni?

T. Ap

Vierailija
5/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero

Vierailija
6/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse siivota, kunhan maksaa siitä.

Vierailija
7/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse siivota, kunhan maksaa siitä.

Ei maksa. Just valitti taas kuinka on rahat loppu. Aina valittaa, kun pitäisi käydä tekemässä isompia ostoksia perheelle. Voivoi kun rahat loppuu. Alan olla aika kyllästynyt kuuntelemaan sitäkin valitusta. T. Ap

Vierailija
8/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei naisena saisi itse valita mitä haluaa mielummin tehdä? Onko se oikein että hänelle jää aina se epämieluisa työ? Ei v... ottaa päähän nämä ohjeet täällä.

Vierailija
9/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sullakaan ei oo motivaatiota! Ja ehkä kohta ei löydy suhteeseenkaan motivaatiota!

Vierailija
10/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei naisena saisi itse valita mitä haluaa mielummin tehdä? Onko se oikein että hänelle jää aina se epämieluisa työ? Ei v... ottaa päähän nämä ohjeet täällä.

Niinpä mistä ap löytää motivaation, jos hän ei saa valita mitä tekee?

Vierailija
11/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että sullakaan ei oo motivaatiota! Ja ehkä kohta ei löydy suhteeseenkaan motivaatiota!

Yks lysti. 

Sinkkuna voi siivota sillon ku huvittaa. Nyt avasin juuri oluen. Imuri on seissyt kaksi päivää eteisessä odottamassa aloitusta. Vessan olen pessyt, kokannut, pyyhkinyt pölyjä, tiskannut jne.

Mä en vaan saa imuroitua kun mä vihaan sitä ja sit pöliseekin vielä siihen päälle kaikki pölyt ilmaan.

Hyhhyh!

Sinccis

Vierailija
12/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio? No olutta ja/tai seksiä. Toimii sanotaan aina.

Vierailija
13/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motivaatio? No olutta ja/tai seksiä. Toimii sanotaan aina.

Ja mitä ap saa?

Vierailija
14/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks lysti. 

Sinkkuna voi siivota sillon ku huvittaa. Nyt avasin juuri oluen. Imuri on seissyt kaksi päivää eteisessä odottamassa aloitusta. Vessan olen pessyt, kokannut, pyyhkinyt pölyjä, tiskannut jne.

Mä en vaan saa imuroitua kun mä vihaan sitä ja sit pöliseekin vielä siihen päälle kaikki pölyt ilmaan.

Hyhhyh!

Sinccis

Vaihda imurin suodatin ja pussi.

15/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin parikymppisenä saman ikäisen miehen kanssa. Hän oli kesätöissä omalla kotipaikkakunnallansa ja asui sen kesän vanhempiensa luona. Kerran kun menin sitten käymään hänen luonaan viikonloppuna, eli olin siellä pe-su eli kolme päivää (hänen vanhempansa olivat silloin kesämökillä), niin sunnuntaina ennen mun lähtöä poikaystäväni alkoi siivota kotona siten, että hän imuroi lattiat ja meni ulos tamppaamisen matot. Itse olin. Sitä mieltä, ettei tarvitsisi alkaa siivota just silloin kun minä olen siellä, kun eihän me kolmessa päivässä todellakaan oltu mitenkään sotkettu siellä ja muutenkin poikaystävä oli vähän sen oloinen, että odotti minun osallistuvan hänen vanhempiensa asunnon siivoamiseen. Toki kyllähän astiat voi tiskata koneessa ja roskat viedä ulos, mutta se On jo ihan kohtuutonta, että aletaan tehdä suursiivousta vain siksi, että minä olen ollut siellä kolme päivää.

Vierailija
16/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "tarpeeksi"? Auta häntä ylläpitämään siisteyttä: astiat suoraan koneeseen, pyykit suoraan likapyykkiin, jne. Imurointiin ym. vuorot, jos molemmat käytte töissä - muuten kotona oleva hoitaa. Tai jos hoidat vauvaa niin toisen tehtävä siivota. Muussa tapauksessa voit miettiä, haluatko asua henkilön kanssa, jota viihtyvyytesi ylläpitäminen ei motivoi.

Vierailija
17/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks lysti. 

Hyhhyh!

Sinccis

Osta imuri, jossa kunnon suodattimet. Ja pussi vaihdetaan, kun se alkaa täyttyä, ei silloin kun se on tupaten täynnä. 

Vierailija
18/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika vaikea löytää motivaatiota olla tuon miehen kanssa suhteessa. 

Vierailija
19/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuikkukuppimammat itkemässä. Teille se matonhapsujen kampaaminen on ainoa asia millä voitte elämässänne päteä. Paljonkos ap tuo talouteen rahaa? 

Vierailija
20/31 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "tarpeeksi"? Auta häntä ylläpitämään siisteyttä: astiat suoraan koneeseen, pyykit suoraan likapyykkiin, jne. Imurointiin ym. vuorot, jos molemmat käytte töissä - muuten kotona oleva hoitaa. Tai jos hoidat vauvaa niin toisen tehtävä siivota. Muussa tapauksessa voit miettiä, haluatko asua henkilön kanssa, jota viihtyvyytesi ylläpitäminen ei motivoi.

No ei tee oikeastaan mitään pyytämättä ja jatkuva pyytäminen on väsyttävää ja yksinkertaisesti vaan epäreilua. Jos pyydän vaikka imuroimaan, niin sitäkin vitkuttelee ja saattaa hoitaa vasta viikon parin päästä. Saatetaan vaikka sopia (tietenkin minun aloitteestani), että jonain päivänä siivotaan. Itse ehkä aloittelen jo aamulla siivousta, miehen ottaessa rennosti. Kohta onkin puoli päivä, lapsille pitää kehittää ruokaa, ja tämäkin tietty minun vastuullani. Sitten tuleekin jotain muuta tekemistä (toki ihan kiva päivän aikana tehdä muutakin kuin siivota), ja kuinka ollakaan pian on jo ilta. Olen oman osuuteni siivonnut, mutta ne asiat jotka jätin miehelleni jäävät tekemättä. Jossain vaiheessa, esim seuraavana viikonloppuna saatan aloittaa taas aamulla siivouksen ja sanon heti alkuun että nyt ei onnistu se, että minä vaan siivoan sinun katsoessa TV:tä tai konetta. Tähän hän saattaa kommentoida, että ei paljon motivoi tehdä mitään kun aamu alkaa tällä tavalla.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan