Duunin koulutustilaisuus. Oletko sinä se paskiainen, joka aina tekee joutavia välikysymyksiä?
Mikä jumalauta on joillakin se hinku tuoda aina itseänsä esille?
Kannatan Pyhää Passiivisuutta
Kommentit (17)
Joo ei turhia pidä huudella. Ja paritöissä mahdollisimman hiljaa ja vetäytyen.
Mä haluan koulutuksessa mahdollisuuden olla VMP asenteella vaikka toki osa on aidosti kiinnostavaa pskaa. Mutta mahdollisuus pitää suoda kaikkiin asenteisiin.
Mä olen se kyselijä, mutta ei itsensä esiintuomisella ole mitään tekemistä sen kanssa.
Olen tuppisuu
Erityisesti silloin , kun kouluttaja aivan alussa maireasti toivoo, ettei tästä tulisi mitään "synkkää yksinpuhelua".
Silloinpa olen uhallakin tuppisuu koko seminaarin. Välillä vastaan tyhjään luuriin ja menen ulos tupakille.
Ryhmätöitä vihaan erityisesti. Ujutan tahallani ryhmätöihin tämän:
- yhteistyötä on lisättävä
(ja aina on kelvannut)
En todellakaan, ja kiroan mielessäni joka kerta kun noista p*skantärkeistä p*rseennuolijoista avaa suunsa sadatta kertaa.
Huomasin jo kauan sitten ensimmäisessä työpaikassani sen, että nämä jokapaikan kyselijät ja muut ajatustensa tyrkyttäjät ovat useimmiten puhdasoppisia prseennuolijoita. Ainoa hyvä puoli heissä on se, että hinku uralla etenemiseen on niin kova, että heistä pääsee yleensä melko nopeasti eroon, kun vaihtavat työpaikkaa.
Ap on se, joka tekee työtä vain työn vuoksi. Eikä sitten näe oman kuplansa ulkopuolelle ja ymmärrä, että joku oikeasti tykkää työssään, haluaa kehittyä siinä ja haluaa myös työnantajan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin jo kauan sitten ensimmäisessä työpaikassani sen, että nämä jokapaikan kyselijät ja muut ajatustensa tyrkyttäjät ovat useimmiten puhdasoppisia prseennuolijoita. Ainoa hyvä puoli heissä on se, että hinku uralla etenemiseen on niin kova, että heistä pääsee yleensä melko nopeasti eroon, kun vaihtavat työpaikkaa.
Onpas kitkerää. Naurattaisi, jos ei säälittäisi niin kovin, ettei kehtaa nauraa.
Minä en edes pidä työstäni ja vaihdan sitä usein, mutta silti olen aina äänessä, kun on kysyttävää. Olisi hölmöä käydä töissä, jos sitä ei haluaisi tehdä hyvin. Siis siitä huolimatta, että minulle työ on vain keino ansaita rahaa.
Minä puhun aina suuni puhtaaksi.
Te, jotka ette uskalla avata suutanne, olette säälittäviä. Siksipä minä saan sen ylennyksen, ja te itkette vauvapalstalla perjantai-iltana.
T. Ylennystä ravintola Oloon juhlistamaan menevä
On veemäistä olla samassa työpaikassa joukon olmin asenteella liikkuvia passivisteja, joiden mielestä kaikki on perseestä ja samaan aikaa mikään ei saa muuttua. Kahvitunnilla ei muuta puheenaihetta olekaan kuin miten on syvältä työajanseurantajärjestelmä ja miten ennen saatiin nopeammin ja luotettavammin asiat tehtyä ennen uudistusta x.
Sitten kun on kehityspäivä siitä asiasta x, jokainen valittaja istuu tuppisuuna ja odottaa koska pääsee kotiin.
Entäs jos joku on yrittäjähenkinen, ja tahtoo tietää asioita. Nykyään ihmiset ovat tiedonjanoisia, joten välikysymykset voivat tuntua tyhmiltä. mutta kunnioitetaan erilaisuutta. Ei heti tuomita, mitä se kertoo ihmisestä.
Minä kyselen, koska aidosti haluan tietää lisää. En ole perseennuolija, eikä uralla eteneminen kiinnosta, mutta on kiva oppia lisää. Sori siitä.
Olen kova kyselemään töissä. Se johtuu siitä, että olen aika tunnollinen ja haluan tehdä kaiken oikein, niin pyrin varmistamaan, että olen varmasti ymmärtänyt miten pitää tehdä. Hyvä tietää, että se voidaan tulkita näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä puhun aina suuni puhtaaksi.
Te, jotka ette uskalla avata suutanne, olette säälittäviä. Siksipä minä saan sen ylennyksen, ja te itkette vauvapalstalla perjantai-iltana.
T. Ylennystä ravintola Oloon juhlistamaan menevä
Kyse ei ole siitä, etteikö osattaisi avata suuta, vaan siitä, että pitääkö tuhlata kaikkien aikaa pskantärkeällä pätemisellä kyselemällä joka paikassa tyhjänpäiväisyyksiä ihan vaan sen takia, että saa oman äänensä kaikkien kuuluviin.
Minä kyselen siksi, että olen tiedonjanoinen ja haluan varmistaa, että ymmärrän asian oikein ennen kuin riennän suorittamaan sitä. Mutta joo, olen tullut huomanneeksi, että tällainen koetaan tosiaan paskantärkeänä pälpättämisenä tai sitten yksinkertaisuutena. Itse nämä tuhahtelijat eivät koskaan kysy tai kommentoi julkisesti mitään, vaikka mahdollisuus olisikin, vaan purpattavat aina kahvitauoilla. Se työnjälkikin on toisinaan mitä on, koska ikinä ei voida "alentua" varmistamaan mitään. Jokuhan voi luulla vaikka jotenkin tyhmäksi!
Vinkki !
Yleensä aina kurssin päätteeksi on arvostelu, johon kannattaa
antaa aina kurssin pitäjälle mahdollisimman huonot arvostelut.
Näin varmistat, että kurssien määrä vähenee
En kysele.