Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synarelasta

17.05.2006 |

Hei!

Millaisia oireita teillä on ollut synarelasta? Mulla välillä ei mitään, sitten välillä olen aivan tajuttoman masentunut ja on tosi epätoivoinen olo kaiken suhteen, mikään ei kiinnosta. Hikoilukohtauksia on tainnut olla kaksi kertaa. Ja itku on herkässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ivf ihan mielettömästi oireita esim kuumat- ja kylmät aallot, unettomuutta, päänsärky, mielialan heitot ja masennuspäiviä.

2. ivf ei juuri oireita ollenkaan kuin kauhea väsymys ja jokunen päänsärky. Olin varautunut että on ihan yhtä kauheaa kuin ekalla hoito kerralla mutta yllätyin kuinka vähällä pääsin.

Näin minulla =)

Vierailija
2/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt kyseistä lääkettä yli viikon verran, ja ainoita oireita on ollut päänsärky ja hikoilupuuskat. Tänään aloitin gonal-f pistokset, niitä käytän 6 päivää ja ensi viikolla ultra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Synarela ei ole aiheuttanut vaihdevuosioireita vaikka lääkäri niin uhkasi. Tosin niinä muutaman helteisenä päivänä kyllä hikoilin, mutta se ei välttämättä johtunut lääkkeistä.

Ja nyt taas, kun olen jo toista viikkoa käyttänyt Synarelaa yhdessä Puregonin kanssa, olen aivan käsittämättömän väsynyt. Ihan joka päivä on ollut pakko ottaa päikkärit! Tänäänkin töissä oli todella vaikeaa selvitä nukahtamatta (tänään en voinut töissä ottaa nokosia, kun oli sen verran kiirettä), ja kun tulin kotiin neljän jälkeen nukahdin sekunnissa, vaikka oli tarkoitus mennä koiran kanssa ulos. Koira parka odotti mua kärsivällisesti jalat ristissä sen tunnin ajan minkä olin taju kankaalla...

Mutta onneksi oireet eivät ole olleet tämän vakavampia.

Vierailija
4/9 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään sumuttelun ja olisi kiva kuulla enemmänkin sumuttelu kokemuksia. Noissa IVF ketjuissahan on kanssa, mutta musta on kiva edetä yksi askel kerrallaan. Mä ts. kaipasin tämmöistä ketjua.

Kysymys1: täytyykö nyt käyttää kortsua? jos siis niihin hommiin tulee ryhdyttyä ;)

Kysymys2: koska tunsit ensimmäiset oireet tai tuliko niitä edes?

Kysymys3: koska ne menkat pitäisi alkaa, siis sumuttelun aloituksesta? tai vai silloin kun omien pitäisi alkaa? Meillä sumut alkoi tänään (3.10.) ja seuraava käynti on 18.10. jos kuukautiset ovat olleet/alkaneet ennen sitä. Mun normaalikierrossa kk alkaisivat 10. tai 11.10.

Vierailija
5/9 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ihan hämilleni, kun ihmiset puhuvat Synarelan mausta. Minulla se ei jatka nenästä matkaa minnekään - ei aavistustakaan miltä aine maistuu. Silti suihkutan ihan kunnon tömäykset mielestäni.

Teenkö sittenkin jotain väärin??

Vierailija
6/9 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin huhti-toukokuussa 1. IVF:n yhteydessä Synarelaa, joten kirjoittelen tässä sen minkä ajasta muistan.

Minkäännäköisiä kuumia aaltoja ei minulle tullut, ainoa oireilu oli aamupahoinvointi ja lievä päänsärky. Ihan kuin olisi ollut pienessä kankkusessa!

Kääntöpuolena sitten ilmeni, että alkoholinkäytön yhteydessä ei taasen tulllut krapulaa ollenkaan. Minulle tulee herkästi pienestäkin viinimäärästä kamala päänsärky, Synarelan aikana krapula pysyi kokonaan poissa! Totesinkin tuolloin siipalle, että kun ne oikeat vaihdevuodet tulevat, lähtee krapulat ainakin pois :D

(Ja nyt sitten ihmettelijöille tiedoksi, puhun ajasta ennen pistosten alkua, kun vielä pelkästään sumutellaan)

Oireet ovat täysin yksilöllisiä, varmaankaan mitään yhdistävää yleisoiretta ei löydy ollenkaan...

Vierailija
7/9 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas70 ja muutkin..Mulla menossa nyt 3. koeputkihedelmöitys hoito. Eka tehtiin sumujen kans ja toka lyhyellä kaavalla..nyt tämä taas sumutellen pitkällä kaavalla..

1. Me ei ainakaan käytetä kortsua, miksi käytettäisiin, kun on muutenkin niin vaikeeta raskautua luomusti. .Jos nyt sattuisin tulemaan juuri raskaaksi Synarelan aikana, sehän olisi huippuhienoa...lopettaisin vaan sumuttelun siihen paikkaan..Harrastakaa normaalisti seksiä siis vaan :O)

2. Mulla ei juurikaan ihmeempiä oireita oo sumujen aikana ollu, mitä nyt normaaleita mielialan vaihteluita, kuten yleensä aina ennen menkkoja muutenkin. Ehkä olen " hiukan" herkempi ärsyyntymään..ainakin mies niin väittää ;O)Muuta ei oo tullu..ja jo 18 päivää oon pian sumutellu..

3. Menkkojen pitäis kuulemma alkaa n. viikon päästä sumujen aloituksesta, tai sillon kuin normaalistikin omassa kierrossa..Mun kierto on yleensä 30pv ja nyt alkoi vasta eilen pieni tiputteluvuoto kp 37/30...et kunnon vuotoa odotellessa vielä..Ilmeisesti voivat siis olla yli viikonkin myöhässä ja on ihan normaalia..raskaana en ole lukuisten negatestien sen todistettua..Ja nyt jatkan sumuttelua ylimääräisen viikon..Tänään ois pikkitysten pitäny alkaa, mut siirtyi hoito sit viikolla menkkojen myöhästymisen takia, eli ens viikon ma vasta nollaultra :O( odottelua siis lisää, ihan kun sitä ei olis muutenkin tarpeeksi..

Hyödyllinen galluppi :O) Oisin itekin näitä tietoja vähän aikaa sit tarvinnu, kun menkkoja odottelin tuskastuneena.

caliendre

Vierailija
8/9 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vielä vaihdevuosia :-) en huomaa mitään oireita, paitsi pahantuulisuus mutta mä olen aina viikko ennen menkkoja hermo kireenä..

Vierailija
9/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään ei oireita, hyvä niin

menkat on runsaammat, alkoi 2 päivää myöhässä

toisesta ketjusta luin, että joillekkin tullut oireita vasta menkkojen jälkeen.. sitä odotellessa :)