Mitä jo loppuneita tv-ohjelmia jäit kaipaamaan?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapureina Madridissa <3 Paras komediasarja ikinä
Serranon perhe oli myös hyvä 😍
Juu kyllä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bumtsi bum, ja se alkuperäinen versio, ei uusi. Perhe on pahin, Onnenpäivät, Dynastia, Dallas, Napakymppi, vanhempi versio. Rintamäkeläiset, Mennään Bussilla, Lassie, Uljas Musta, Reinikainen, Tankki täyteen, Spede show, Hynttyyt yhteen, Pieni talo preerialla, Bonanza, Cannon, Arsene Lupin
Bonanza, Pieni talo preerialla!
Vierailija kirjoitti:
Hill Street Blues ja Toinen jalka haudassa. Saisivat tulla uusintoina.
Harmittaa niin vietävästi kun Toinen jalka haudassa - komediasarjaa ei ole lukuisista pyynnöistäni (minun ja monen muun!!) huolimatta ole tullut uusintana, kaikkea saastaa Yle vaan uusii.
Oli ihan paras ja erikoisin sarja, jonka olen nähnyt - sitä ei saa edes ostettua, muuten kun englannin kielisenä...
Sillä siisti (etenkin britti versio)
Gladiaattorit
Ruusun aika ja Blondi tuli taloon
Rintamäkeläiset, Heikki ja Kaija, Kotikatu ja Uusi päivä ovat Areenassa. Uusi päivä alkoi nyt päivisin tulla telkkarissakin.
Mustat Lesket! Oli hyvä viihdyttävä sarja, ja ne tehdyt kaksi kautta olisi ehkä riittäneet, mutta koska jättivät tarinan kesken, niin haluaisin vielä kolmannen kauden. Ei tosin taida olla tulossa enää...
Sisarvaimot!!!! Eikö tuu enää uusia jaksoja?
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä!!! <3
http://televisionaarteet.blogspot.com/2012/04/toinen-jalka-haudassa-one…
Minua ei koskaan naurattanut tuo huumori. Liian kesyä makuuni. Vanhemmille ihmisväelle varmaankin suunnattu.
Aivan naurettavaa alapeukuttaa vastauksia 😳
Itse kaipaan mm Täydellisiä naisia, ärsyttävä cliffhangeri törkätty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mustat Lesket! Oli hyvä viihdyttävä sarja, ja ne tehdyt kaksi kautta olisi ehkä riittäneet, mutta koska jättivät tarinan kesken, niin haluaisin vielä kolmannen kauden. Ei tosin taida olla tulossa enää...
Ai, olen koko ajan odottanut kolmatta kautta ja luullut jotenkin missanneeni sen. Tosi tylsää, jos sitä ei tehdä ollenkaan.
Serranon perhe oli myös hyvä 😍