Päätin nyt sitten päästää miehen sekasalille niitä nuoria muikkeleita tiirailemaan kun siitä jankkasi. Onko moni parisuhteessa tehnyt saman?
Parisuhteessa olisi parempi mielestäni käydä vain saleilla joissa on vain miehiä tai vanhempia naisia. Mies tietysti väittää ettei tiiraile mutta tietäähän sen.
Kommentit (18)
Entä naisen päästäminen itseään sekasalille esittelemään? Onko monen mies kieltänyt
Ai oikein päästit.
Jos mä olisin sun mies mä päästäisin sut kiertoon.
En ymmärrä tämmöisiä parisuhteita missä toinen osapuoli päästää toisen jonnekin. Tai antaa lupia, tai kysyy lupia.
Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tämmöisiä parisuhteita missä toinen osapuoli päästää toisen jonnekin. Tai antaa lupia, tai kysyy lupia.
Ihme touhua.
Mies siis teillä saa mennä minne vain, vaikka yökylään naisen luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua.
Mies siis teillä saa mennä minne vain, vaikka yökylään naisen luo?
En ole hän, jolta kysyt, mutta vastaan omasta puolestani, että kyllä voisi ja on minun kumppanin (mies) ollut joitain kertoja naispuolisten ystäviensä luona yötä, kuten myös minä olen ollut vastaavasti miespuolisen ystäväni luona yötä. - Joo. Kyllä huomaist oikein: miehellä on kokemusta oikein useamman muun naisen luona yöpymisestä kun taas minulla liittomme aikana toistaiseksi vain yhdestä, mutta ihan yhtä hyvin tilanne voii olla toisin päin. En haluaisi olla sellaisessa suhteessa, jossa pitäisi epäillä ja ajatella,ettei kumppani osaisi käyttäytyä ja olla luottmuksen arvoien. Toki on ollut kiva ensin saada nähdä ja tutustua kumppanin läheisiin naispuolsiiinkin kavereihin ja ystäviin sen sijaan, että mies olsi halunnut salata heidät ja olisin saanut jotain muuta kautta kuulla, että hänellä on läheisinä ystävinä myös pari naista. - Kavereita sitten vielä heidän lsiäksi.
Minä nyt en kerta kaikkiaan tajua tuota.
Mitä hemmetin intoa käydä salilla ja maksaa salimaksut jos ainoa syy on tulla tuijottelemaan?
Itse käyn salilla jossa on suurin osa miehiä. Kaikki käyvät siellä kehittääkseen omaa kroppaansa., ei tuijottelemassa kenenkään muotoja!
Tämä on melko pieni yksityinen sali, ja olemme kaikki tuttuja toisillemme käytyämme siellä säännöllisesti pitemmän aikaa. Ennen Joulua esim pidetään pikkujoulut joihin tulee puolisot ja tyttöystävät ja miesystävät mukaan, jos haluavat. Toinen toistaan neuvotaan jos neuvoa kysytään, hyviä vinkkejä vaihdetaan. Itse käyn siellä kolme kertaa viikossa, kolme kertaa viikossa juoksen 10 km ja yksi lepopäivä.
Siellä minulla on monta hyvää kaveria enkä todellakaan kuuntelisi mitään ininää mieskaverilta sen suhteen! Rajoittamalla ja sitomalla ei muuta kuin työntää toista pois. Typerä mustasukkaisuus kuuluu teineille.
Minäkin olen tänä talvena päästänyt vaimon keittiöstä välillä lumitöihin ja pihaa hiekottamaan. Saa halutessaan tiirailla naapurin äijääkin, kunhan ei puheille rupea.
Kirjoittajan sukupuoli: mies.
Kirjoittajan ikä: äärettömän nuorekas 45-58, jota luullaan ihan aina 20 vuotta ikäänsä nuoremmaksi.
Kirjoittajan äo: alhainen.
Kirjoittajan kroppa: kulahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajan ikä: äärettömän nuorekas 45-58, jota luullaan ihan aina 20 vuotta ikäänsä nuoremmaksi.
Kommentoijan sukupuoli: nainen
Kommentoijan ikä: 18-25
Kommentoijan äo: alhainen.
Kommentoijan kroppa: pyöreä
Kommentoijan suhtautumistapa vastakkaiseen sukupuoleen: pelko
Kommentoijan kokemus tosielämästä: heikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa kopioida toisen tekstiä, ruttuinen setämies.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteesta taitaa terveillä ihmisillä olla erilainen näkemys kuin sinulla. Puoliso ei ole mikään gerbiili, jota kiskotaan narussa. Ihan kulkee vapaana ja sinne minne tahtoo. Ja tulee takaisin ilman pakkoa.
Koitappa laittaa gerbiili naruun :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa kopioida toisen tekstiä, ruttuinen setämies.
I rest my case.
Onko olemassa punttisaleja vain miehille kun on naisten saleja? Yleensä ne on ollut sekasaleja mitä on...
Mihin salille sitä sitten sen miehen uskaltaa päästää ettei siellä käy ollenkaan kauniita naisia? Miten tämän varmistaa?
Onneksi oma mies treenaa kotona omalla punttiksella. Selkeästi kauhea stressi pitäisi muuten ottaa tästäkin...
No ei. Vaan yleensä ne mitä tiedän ettänaalilla käy, Ne keskittyy siihen omaan treenaamiseen niin että ei siinä muita katsella. Eihän sieltä pääsisi koskaan kotiin kun treeni venyisi muita tuijotellessa.
Itse olen yrittänyt saada miestä jatkamaan aiempaa paritanssiharrastustaan ja menemään salille, mutta eihän se lähden, kun haluaa olla vain minun seurassani ja itse en kumpaakaan noista harrasta. Kaiken huipuksi hän usein sanoo, että en muka tykkää, jos hän menee tanssimaan, vaikka asia on todellisuudessa täysin päinvastoin.
Parisuhteesta taitaa terveillä ihmisillä olla erilainen näkemys kuin sinulla. Puoliso ei ole mikään gerbiili, jota kiskotaan narussa. Ihan kulkee vapaana ja sinne minne tahtoo. Ja tulee takaisin ilman pakkoa.