2vkoa tipattomalla ja ruokien kirjaaminen ylös: ei grammaakaan paino alas!?
Pituus 168cm paino 82,1 joka päivä!?
Sulamoonen kirjattu kaikki ylös ja seurattu palkkeja.
8 päivää paino sama joka aamu. Ei edes sitä 100 grammaa alas, miten VOI edes olla mahdollista ettei liiku mihinkään, ei edes ylös.
Olen sairaslomalla kotona enkä saa rasittaa itseäni eli liikunta jää ruokakaupassa käyntiin.
Mutta ihan tosissaan. Luulis että pelkästään jättämällä pullokaupalla punkkua juomatta lähtisi 2kiloa mutta ei.
En tajua. Vielä viikko ennenkin lähdetään mökille ja jos ei sitä ennen tapahdu mitään kehitystä niin se o siin sit.
Kommentit (7)
Miten syöt? karppaatko vai kitkutatko light-tuotteilla?
Syö ruisleipää. Kun kakka lähtee liikkeelle, sitä tulee paljon ja paino laskee heti pari kiloa.
Riippuu siitä olet kirjannut...eli syönyt
10 munkkia
2 suklaalevyä
Litra jäätelöä
Lihiksiä
Ranuja jne.....
Ei se kirjaaminen laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Pituus 168cm paino 82,1 joka päivä!?
Sulamoonen kirjattu kaikki ylös ja seurattu palkkeja.
8 päivää paino sama joka aamu. Ei edes sitä 100 grammaa alas, miten VOI edes olla mahdollista ettei liiku mihinkään, ei edes ylös.
Olen sairaslomalla kotona enkä saa rasittaa itseäni eli liikunta jää ruokakaupassa käyntiin.
Mutta ihan tosissaan. Luulis että pelkästään jättämällä pullokaupalla punkkua juomatta lähtisi 2kiloa mutta ei.
En tajua. Vielä viikko ennenkin lähdetään mökille ja jos ei sitä ennen tapahdu mitään kehitystä niin se o siin sit.
Tiedätkö paljonko päivittäinen kalorimääräsi saa olla. Ei riitä että käytät esim. sellaista laskuria jossa on valintavaihtoehtona "en harrasta" liikuntaa....sellaiseen on kuitenkin laskettu mukaan päivittäinen "hyötyliikunta". Tulee laskea laskurilla jossa voi valita "päivä menee sängyssä/tietokoneen ääressä", eli ei minkäänlaista liikkumista. Noin 1000 kaloria päivässä...
Itse en laskenut ja sairaslomalla selkäkipujen vuoksi lähes totaalisessa levossa paino nousi 20kg puolessa vuodessa vaikkei mitään herkkuja tullut syötyä.
Kun mä jätin punkun juomisen, lihoin... Mutta ei se mitään, ap on sarjassamme _en ikinä laihdu_ eikä kyllä laihdukaan, mutta vain sen vuoksi, ettei se kykene laihduttamaan.
No minä olen nimenomaan sairaslomalla ja tönään olen liikkunut sen verrannettö vein roskikset. Sitä ennen kävin taksilla kaupassa. Ettö liikunta on nolla.
2 viikkoa on todella lyhyt aika. Odota muutama viikko lisää.