Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan sinkku muuttanut toista sukupuolta olevan kaverinsa kanssa kimppakämppään rahojen säästämiseksi?

Vierailija
21.02.2019 |

Talous niin tiukalla että tällainen harkinnassa. Mutta onko se hyvä vai huono ajatus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä se kettukin livahtaa koloon.

Vierailija
2/4 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toisella paikkakunnalla kesätöissä ja minulla oli tuolloin yhteinen vuokrakämppä erään kaverini kanssa. Ihan hyvin meni kämppiksinä, mutta luulen, että tavallaan olimme jopa läheisempiä edellisenä kesänä, kun asuimme eri asunnoissa ja vain vierailimme toistemme luona tai kävimme välillä yhdessä terassilla tms. Kun asuimme yhdessä, niin emme viettäneet muuten aikaa toistemme kanssa. Tavallaan yhdessä asuminen hieman etäännytti meitä kavereina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opikeluaikanani olen asunnut alkuaan tuntemattomien kämppisten kanssa. Sitten vähän pienemmässä solukämpässä. - Voisin edelleen harkita yhteistasumista vaihtoehtoa hetkellisesti. Mutta toki omasta mukavuudestanikin olen ollut valmis hieman maksamaan, siksi asun nyt vuokralla yksiössä.  Paljonhan tämä on kiinni elämäntilanteesta. Juuri nyt kun käyn kotona lähinnä nukkumassa, niin en asumismuodoltani hirveästi vaadi. Erityistä plussaa on kämpän hyvä sijainti. En siksi tarvitse autoa, kuin satunnaisesti jolloin voin sen vuokrata.   

Vierailija
4/4 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä ole pakko panna jos ei taho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi