Olen lihava. Miksi tuijotat, kun syön julkisella paikalla?
Ei ole väliä syönkö hampurilaista, proteiinipatukkaa vai salaattia. Joku aina tuijottaa. Miksi?
Kommentit (11)
Ketään ei kiinnosta sinun syömisesi, kuvittelet vain. Kaikki tietävät,, että syöt paljon roskaruokaa koska olet lihava.
En tuijota avoimesti, mutta vilkaista saatan pari kertaa. Lähinnä herättää ajatuksia, miten merkittävästi ylipainoinen ihminen jaksaa itsensä ja elämänsä kantaa ja mikä elämäntilanne tai ominaisuus mahtaa olla taustalla, että painoa on vaarallisen liikaa. Mietin myös, että eipä tuo tuotakaan suupalaa tarvitsisi. Ja mietin, miksi "ei tee itselleen mitään" ja hämmästelen, kuinka paljon ihmisen oikeasti täytyy syödä, että vaikka nyt 40 kg ylipainon saa itselleen haalittua. Mietin, miten lihavalla on hankalaa ihan arkiaskareitten tekeminen.
No nyt tiedät.
En tuijota. Kuvittelet vaan koska olet epävarma läskiesi vuoksi.
Miksi sä kuvittelet että tuijottaa? Taidat olla aika itsekeskeinen. Ei ketään oikeasti kiinnosta toisten syömiset.
Tuo on se sama harha, kuin että huonoitsetuntoisena kuulee naurua ja olettaa automaattisesti että joku nauraa sinulle.
Johtuu sun huonosta itsetunnosta noi harhat että "kaikki tuijottaa". Laihduta ja hanki siinä sivutuotteena parempi itsetunto samalla
Itse asiassa en muista koska olisin nähnyt lihavan ihmisen syövän julkisesti!
Yleensä se menee niin, että jos esim. porukassa on yksi lihava, niin vaikka muut syö niin tämä lihava ei.
Ostoskärryjä olen nähnyt jotka on lastattu kekseillä ja sipsillä ja kaiken maailman mässyllä, ja anna olla jos satut vahingossakaan sinne päin edes vilkaista saat katseen joka voisi tappaa!
Katson mitä se ryhävalas tällä kertaa survoo turpeaan turpaansa. RÖH RÖH!
Haha näköjään poistettiin mun aito ja rehellinen kommentti. You go läski 😊
En ole ihan varma mihin lehmä loppuu ja mistä se alkaa.
Sinccis
Höpö böpö, ei sua kukaan tuijota. Mieti, miksi sinusta tuntuu tuolta.