Joku katsoi minua kaupassa!
Mitä ihmettä se halus! Olin just ottanu juuston, laitoin ostoskoriin ja nostin katseen ostoskorista niin huomaan että joku suunnilleen minun ikäinen ihminen vilkaisee minua! Jatkoi sitten matkaansa. Miksi se katsoi minua?
Kommentit (25)
Mua katsotaan usein. Ei haittaa, enkä mieti syitä. Oliskohan itsetunto kunnossa tai jotain, en tiedä.
Ei olis tätäkää ongelmaa jos rajat olis kiinni! Änestäkää perussuomalaisia niin loppuu tuommonen kyylääminen samalla päästään värikkäistä vaatteista ja turhasta hymyilystä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se halus! Olin just ottanu juuston, laitoin ostoskoriin ja nostin katseen ostoskorista niin huomaan että joku suunnilleen minun ikäinen ihminen vilkaisee minua! Jatkoi sitten matkaansa. Miksi se katsoi minua?
Ota se vessapaperinpätkä pois sieltä housuista roikkumasta, niin ei tuijoteta enää.
Onko ap meidän muori, kun kaikki vaan tuijottavat, eivätkä ole kuin sivistyneet ihmiset...?
Luulin että olit yks mun tuttu ja meinasin moikata. Sori! Mutta miksi sä katsoit mua?
Ei tossa katsomisessamitään mutta kun viilaavat. Kestä sitä sitten, 😉
Vierailija kirjoitti:
Mene äkkiä paniikkihuoneeseen.
:D
No mutta katsoithan säkin sitä, miten muuten tiedät että katsoi sua? ;)
Vierailija kirjoitti:
No mutta katsoithan säkin sitä, miten muuten tiedät että katsoi sua? ;)
Mun katse vaan osui siihen suuntaan kun nostin katseen korista!
Minuakin kerran joku katsoi. Tapahtumasta on jo muutama vuosi. Jäi mieleen. Sen jälkeen ei ole kukaan katsonut.
Nimimerkki Kerran Katsottu
ma kattelen aina toiste perseit
joskus kun on oikein hyvä mielikuvitus niin voin oikein haistaa ne perseet siel juustohyllyl.
nostan nokan pystyyn silleen lievästi että ylähuulet nousee ja paljastaa hiirimäiset etuhampaani.
Silloin tiedän että voin nähdä pärseet myös nokallani.
oo jeah oo jeah lukadädääs lukadädääs
En saanut silmiä irti ylhäältä avoimen takin paljastamasta tissivaosta.
Otit vääränlaista juustoa.