Mitä mieltä raakasuklaan valmistuspaketeista?
Kommentit (11)
Jos on kiinnostunut ravinnosta ja terveydestä ja muutenkin harrastaa tuommosta niin joo.
Olen kerran saanut lahjaksi Cocovin raakasuklaapaketin. Tuli järkyttävän pahaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö jos saisit esim. lahjaksi?
Tänään tarjosin yhden yhdelle. Kohtele muita kuten toivoisit heitä kohtelevan sinua pätee myös tähän. Ihan jees kysymys. Huonoa logiikkaa kyllä ihan meriiteissä, ilman loukkauksia.
mä ottaisin oikeestaan mieluummin vaan valmista suklaata.
Ottaisin mieluummin valmistusaineet erikseen kuin valmiin paketin, koska en halua suklaani maistuvan suolalta, jota on ollut parissa valmispaketissa valmiiksi aineksiin sekoitettuna. Muistaakseni taisi olla Cocovin paketti, jonka suklaa maistui ärsyttävän suolaiselta.
Vierailija kirjoitti:
mä ottaisin oikeestaan mieluummin vaan valmista suklaata.
Minä otan mieluiten kaiken, alusta loppuun.
Nämä suklaa kysymykset kyllä tulevat niin vesitettyinä aina jonkinlaisen palstan luonteen esiinnyttyä.
Tosin tykkäsin kysymyksestä koska tykkään suklaasta.
En ole maistanut cocovi suklaata ikinä. Mielummin otan rahana ja ostan espanjalaista suklaata tai tonys chocolonely, sitä voisi kyllä ostaa, unohdin viimeksi kassalla rahat kotiin.
Tosin mexikolaista suklaata parempaa ei ole ollut.
Nykyiset paketit on huonoja kun kaikki kookokset sotkettu valmiiksi yhteen eikä niitä voi jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö jos saisit esim. lahjaksi?
Unohdin kyllä vastata ensimmäisenä miten näin asian ja tähän piraattikysymykseen on vaikea vastata.
Eipä ole moitteita, se oli ilman loukkauksia. Toisekseen ostan mielummin itse omat suklaat.
Ei me mitään paperia ruveta syöttämään muille.
Joo, ihan kiva ois kokeilla.