Valtio vainoaa mielisairaita.
Monestikko sinutkin mielisairautta sairastava on viety kesken oman elämäsi suljetutjen ovien taa?
Miten tämä vaikutti turvallisuuden tunteeseesi tai suhtautumisesti yhteiskuntaan? Vähenikö tapausten johdosta myönteisyytesi Suomea kohtaan? Oletko käynyt armeijan? Koitko olevasi armeijassa arvokas ihminen, vai pelkkä tykinruoka sotatilanteessa? Arvostaako kukaan sinua? Rakastaako kukaan sinua?
Voin vastata näihin kaikkii kysymyksiin: minä pelkään. Minä suuresti pelkään tätä mielisairaalalla uhkailevaa valtiota ja sen hulluja päättäjiä. Pelkään palstoja moderoivia ja sensuroivaa gestapoa.
Kommentit (4)
Siellä hoidetaan, pestään, ruokitaan. Saa keskittyä parantumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ne mielisairaalat ja muut laitokset ovat ihan syystä olemassa. Näin terveenä ihmisenä koen elämäni turvallisemmaksi, kun mielisairaat erotetaan meistä terveistä. Monet kerrat on saannu kuulla tapauksista, jossa joku sekasin ollut ihminen on tehnyt jotain pahaa toiselle ihmiselle.
Sinulla on vääriä käsityksiä asioista. Mielisairaus eli psykoottisuus ei automaattisesti tee ihmisestä väkivaltaista. Skitsofreenikoistakin vain hyvin pieni osa on väkivaltaisia. Yleensä nämä ihmiset ovat vaaraksi lähinnä itselleen. Ajattelet tosi leimaavasti. Tunnetko itse ketään, jolla olisi mielenterveys järkkynyt?
Ne mielisairaalat ja muut laitokset ovat ihan syystä olemassa. Näin terveenä ihmisenä koen elämäni turvallisemmaksi, kun mielisairaat erotetaan meistä terveistä. Monet kerrat on saannu kuulla tapauksista, jossa joku sekasin ollut ihminen on tehnyt jotain pahaa toiselle ihmiselle.