Vaimon hirveet kulmakarvat!
Jep. Se on nyt alkanu piirtämään kulmakarvat jollain liidulla tai mikä se nyt sitten onkaan. Ihan hirveet! Hirveet ja epäluonnolliset! Rumat suorastaan! Nätti nainen muuten mutta... Miten tästä asiasta voi nätisti sanoa. Ystävätkin katsoi että mitä v....a?!?!
Kommentit (53)
Tänään kaupungilla katselin noita paksuja kulmakarvoja ja pohdin kuka niistä tulekaan mieleen, kaukaa historian hämärästä. No Leonid -setä tietenkin! Nuoremmille Googleen haku ” Leonid Breznev”
Miten sä kehtaat mennä sen kanssa ulos?
Ettekö te ollenkaan puhu vaimon kanssa?
Kyllä minun mies kyseenalaistaisi jos radikaalisti muuttaisin tyyliä tms.
Sano ettet halua loukata, mutta sun on rehellisesti sanottava että kulmat ovat nykyään hirveät, että voisiko hän mieluummin nyppiä ja leikata niitä muotoon. Kuin että käyttää sopimatonta tummaa(?) meikkiä kilon. Voit kertoa että hänessä on paljon hyviä puolia, muttet halua että pilaa kulmansa turhalla meikillä ja kerro mitä ihmiset siitä ajattelevat. Kaikille naisille ei sovi suurikokoiset kulmat, jotka jostain syystä ovat muodissa.
Microblading ei ole tatuointi vaan kuluu parissa vuodessa pois.
Vierailija kirjoitti:
Microblading ei ole tatuointi vaan kuluu parissa vuodessa pois.
Joo, mutta osa ajaa kulmansa kokonaan pois ja tatuoi uudet tilalle. Aivan aivovammasta touhua!
Siittiökulmat ne olla pitää! Palkit on kauheey ja niin out.
Lutkas on out, muualla suositaan jo luonnollisuutta. Tosin fiksun ihmisen tunnistaa siitä, että se ei mene näihin outoihin villityksiin mukaan.
Aloittajan vosu näyttää tältä?
Mä näin tänään ratikassa hirveän hassut kulmat nuorehkolla naisella. En tiedä, oliko mircoblading vai itse tussatut mutta malli oli vielä kalapuikkojakin hupaisampi. Nää oli sellaiset juuri verta imeneen, mutkalla olevan pullean iilimadon näköiset, ulkonurkkaa kohden kapeutuvat. Lisäksi toinen kulma oli selvästi toista ylempänä. Mun teki vilpittömästi mieli vaan hihittää kun katsoin niitä kulmia, ne oli oikeasti niin koomiset. Näytti, kuin ne iilimadot alkaisi kiemurrella hetkenä minä hyvänsä.
Jätä se siatar. Vain sisältä täysin kehittymiskelvoton yksilö piirtää itselleen liidulla mustat kalapuikot
Tuli mieleen Kummelit sketsi "kaikki häpee sua"...
Vierailija kirjoitti:
Mä näin tänään ratikassa hirveän hassut kulmat nuorehkolla naisella. En tiedä, oliko mircoblading vai itse tussatut mutta malli oli vielä kalapuikkojakin hupaisampi. Nää oli sellaiset juuri verta imeneen, mutkalla olevan pullean iilimadon näköiset, ulkonurkkaa kohden kapeutuvat. Lisäksi toinen kulma oli selvästi toista ylempänä. Mun teki vilpittömästi mieli vaan hihittää kun katsoin niitä kulmia, ne oli oikeasti niin koomiset. Näytti, kuin ne iilimadot alkaisi kiemurrella hetkenä minä hyvänsä.
Just samanlaiset kun aiemmin kerroin siitä tutusta, kuka on tatuoinut ne. Missäpäin suomea näit? Ettei olis sama henkilö.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just samanlaiset kun aiemmin kerroin siitä tutusta, kuka on tatuoinut ne. Missäpäin suomea näit? Ettei olis sama henkilö.....
Sori, en huomannut tota ratikkaa. Sama😅
Vierailija kirjoitti:
Luo feikkiprofiili someen ja lähetä vaimollesi viestiä, että kaunis nainen, mutta epäluonnolliset kulmakarvat pilaavat ulkonäön. No ei kai, eipä asiaa vain oikein voi tuoda ilmi ilman, että se loukkaisi🤔
Tässä kiteytyykin se miten hankalaa naisen kanssa keskustella, kun kritiikin sietokyky on nolla. Minä erehdyin kerran neuvomaan lasteni äitiä miten tyttären saa syömään paremmin pullosta. Oli pakko poistua koko asunnosta, sellaiset raivarit että oksat pois. On myös tästä syystä ex, koska äiti kuulemma osaa ja tietää. En vain jaksanyt tuota asetelmaa, myyttinen kaikkivoipa äitihahmo ja laiska valkoinen mies.
Mulla luonnostaan mustat paksut kulmat, enkä muuta niitä
Jätä se klovni!