Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tatuointiasi kadut eniten?

Vierailija
20.02.2019 |

Kaduttiko myöhemmin esim. käsivarteen otettu tatska?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa oikean kämmenselän "love and pein" -tatska. Sellaisen haljenneen sydämen sisässä teksti. Olin nuorempana vähän ahdistunut ja oli joku erikoinen synkistelyvaihe päällä. Nyt opiskelen oikeustiedettä ja vähän pelottaa, että katsotaankohan minua jotenkin nenän vartta pitkin.

Vierailija
2/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kaduttanut ja vanhin tatska on otettu 10v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jota en ole vielä ottanut.

Vierailija
4/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa käsivarren iso, mitään esittämätön tatuointi niin paljon, että otan sen pois. Koskaan ennen en ole rahaa näin haaskannut, mutta on se puhdas iho sen rahanmenon (ja kivun) arvoinen.

Vierailija
5/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa oikean kämmenselän "love and pein" -tatska. Sellaisen haljenneen sydämen sisässä teksti. Olin nuorempana vähän ahdistunut ja oli joku erikoinen synkistelyvaihe päällä. Nyt opiskelen oikeustiedettä ja vähän pelottaa, että katsotaankohan minua jotenkin nenän vartta pitkin.

Pein?

Vierailija
6/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa käsivarren iso, mitään esittämätön tatuointi niin paljon, että otan sen pois. Koskaan ennen en ole rahaa näin haaskannut, mutta on se puhdas iho sen rahanmenon (ja kivun) arvoinen.

Eikö merkityksettömän, mitään esittämättömän tatuoinnin ottaminen ollut vielä pahempaa rahan haaskausta? Sen poistohan kuulostaa hyvältä sijoitukselta.

Vierailija
7/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt jo olla, sä olet ihan maaninen tuon tatskahöpötyksesi kanssa! 

Vierailija
8/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä katsotaankin sen kirjoitusvirheen takia :D 

Vierailija
9/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö merkityksettömän, mitään esittämättömän tatuoinnin ottaminen ollut vielä pahempaa rahan haaskausta? Sen poistohan kuulostaa hyvältä sijoitukselta.

Se ei maksanut juuri mitään, ja sen huomaa.

Vierailija
10/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut, onneksi.

Kyllä voisin ottaa jonkun joka pysyisi esim kaksi vuotta. Sen pitempään tuskin jaksaisin samaa kuvaa.

Vierailija
11/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormiin on kirjoitettu SUCK DICK niin että yksi kirjain on aina yhdessä sormessa.

Yritän pitää käsiäni usein niin että ihmiset eivät huomaa mitä noista muodostuu.

Vierailija
12/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perseessä tatuointi missä lukee "exit only". Otin sen nuorena ettei minua pidettäisi homona. Nyt vanhempana olen tajunnut että olen homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi