Mitä tatuointiasi kadut eniten?
Kaduttiko myöhemmin esim. käsivarteen otettu tatska?
Kommentit (12)
Ei ole vielä kaduttanut ja vanhin tatska on otettu 10v sitten.
Kaduttaa käsivarren iso, mitään esittämätön tatuointi niin paljon, että otan sen pois. Koskaan ennen en ole rahaa näin haaskannut, mutta on se puhdas iho sen rahanmenon (ja kivun) arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa oikean kämmenselän "love and pein" -tatska. Sellaisen haljenneen sydämen sisässä teksti. Olin nuorempana vähän ahdistunut ja oli joku erikoinen synkistelyvaihe päällä. Nyt opiskelen oikeustiedettä ja vähän pelottaa, että katsotaankohan minua jotenkin nenän vartta pitkin.
Pein?
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa käsivarren iso, mitään esittämätön tatuointi niin paljon, että otan sen pois. Koskaan ennen en ole rahaa näin haaskannut, mutta on se puhdas iho sen rahanmenon (ja kivun) arvoinen.
Eikö merkityksettömän, mitään esittämättömän tatuoinnin ottaminen ollut vielä pahempaa rahan haaskausta? Sen poistohan kuulostaa hyvältä sijoitukselta.
Anna nyt jo olla, sä olet ihan maaninen tuon tatskahöpötyksesi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa oikean kämmenselän "love and pein" -tatska. Sellaisen haljenneen sydämen sisässä teksti. Olin nuorempana vähän ahdistunut ja oli joku erikoinen synkistelyvaihe päällä. Nyt opiskelen oikeustiedettä ja vähän pelottaa, että katsotaankohan minua jotenkin nenän vartta pitkin.
Ehkä katsotaankin sen kirjoitusvirheen takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö merkityksettömän, mitään esittämättömän tatuoinnin ottaminen ollut vielä pahempaa rahan haaskausta? Sen poistohan kuulostaa hyvältä sijoitukselta.
Se ei maksanut juuri mitään, ja sen huomaa.
En ole koskaan ottanut, onneksi.
Kyllä voisin ottaa jonkun joka pysyisi esim kaksi vuotta. Sen pitempään tuskin jaksaisin samaa kuvaa.
Sormiin on kirjoitettu SUCK DICK niin että yksi kirjain on aina yhdessä sormessa.
Yritän pitää käsiäni usein niin että ihmiset eivät huomaa mitä noista muodostuu.
Mulla on perseessä tatuointi missä lukee "exit only". Otin sen nuorena ettei minua pidettäisi homona. Nyt vanhempana olen tajunnut että olen homo.