Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä päälle, kun mennään kahdestaan naimisiin maistraatissa?

Vierailija
20.02.2019 |

Mies laittaa toki puvun. Omassa vaatekaapissa on vain vuosia käytössä ollut sininen kotelomekko, jota olen käyttänyt eri juhlissa. Haluaisin jotain uutta, mutta valkoinen hääpuku ei innosta, eikä valkoinen mielestäni edes sovi minulle värinä. Olisi myös kiva, jos puvulla olisi käyttöä myös häiden jälkeen. Mistä lähteä edes etsimään ja minkä tyyppistä? En siis joudu usein pukeutumaan mihinkään siistimpiin juhlavaatteisiin, joten homma on ihan hakusessa. Asumme pääkaupunkiseudulla, jos on vinkata kivijalkaliikkeitä. Nettikaupat toimivat myös.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi vaatteet, mitä sitä hienostelemaan kun kerta kaksistaan olette siellä.

Vierailija
2/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis mekko (ei varsinainen hääpuku). Mielellään ehkä yksivärinen ja aika vaalea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli farkut.

Vierailija
4/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies laittaa puvun, niin toki morsiamena sinullakin pitää olla jotain siistiä ja kaunista päälläsi. 

Joku kaunis kotelomekko, tai muu mekko, jota voit sitten käyttää muissakin mahdollisissa juhlissa on hyvä valinta

Vierailija
5/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin aikoinaan tummanpunaista pitkää juhlamekkoa. Muuten yksinkertainen, mutta jotain kimalletta oli rinnuksilla. Mielestäni vaikka menisi ihan kahdestaan naimisiin, niin olisi ihan suotavaa, että olisi edes vähän juhlallisen näköinen. Kiva hei muistella myöhemmin kuinka meni pieruverkkareissa ja t-paidassa naimisiin.

Vierailija
6/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ehdottaa liikkeitä, kun ei tiedä yhtään sun tyyliä. Omasta mielestäni JJ's Housella on kauniita, juhlavia mekkoja. Ja vielä ihan kohtuuhintaisia. Itse voisin kuvitella laittavani jotain tämän tyyppistä

https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Off-Shoulder-Polven-A…

https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-V-Kaula-Aukko-Polvipi…

Vierailija
7/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa satsata yksinkertaiseen, tyylikkääseen ja ajattomaan juhlapukuun (voi olla housupukukin), jota voit käyttää myöhemminkin juhlissa.

Vierailija
8/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vihreä/hopea polvipituinen coctailmekko.

Vierailija
9/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli musta pitkä juhlamekko, yksinkertainen ei mitään ylimääräisiä krumeluureja. Sopii hyvin muihinkin juhliin.

Vierailija
10/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etkö mahdu enää vanhaan hääpukuusi?

Vierailija
11/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kermanvaalea kotelomekko maistraattihäissä. Ei sillä puvun värillä ole merkitystä, hommaat sellaisen mistä itse tykkäät.

Vierailija
12/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Nellystä pikatoimituksella kotiovelle vanhanroosan-värisen pitkän mekon. Miehellä kauluspaita ja suorat housut.  Se tilaisuus kestää 2min. joten ei tartte stressata.

Mihin menette vihkimisen jälkeen, mieti sitä, ja pukeudu sen mukaan.

Vierailija
13/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi vaatteet, mitä sitä hienostelemaan kun kerta kaksistaan olette siellä.

Heh, anoppi, oletko se sinä? Pahasti kuulostaa ainakin 🤔

Vierailija
14/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Tässä jotain sen tyyppistä, josta tykkäisin, sivustolla on muitakin kauniita mekkoja. En vain haluaisi tilata noin kaukaa, kestää kauan ja vaikea palauttaa/vaihtaa, jos ei sovikaan päälle:

https://www.bhldn.com/occasion-dresses-view-all-dresses/venosa-dress/pr…

https://www.bhldn.com/occasion-dresses-view-all-dresses-long-dresses/pl…

Onko tuo jj's house joku kiinakauppa? Tuleeko oikeasti saman näköinen kuin kuvissa? Netti on täynnä esimerkkejä, joissa tilattu mekko on jotain ihan muuta kuin kuvissa. Muuten kyllä kauniita mekkoja.

Tarkoitus on siis laittaa ykköset ylle, ajateltiin kovasti, että naimisiin mennään vain kerran ;) ja vihkimisen jälkeen syömään johonkin kivaan hienompaan ravintolaan.

Vierailija
15/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipasepa kuule Espan Haloselle. Siellä on todella iso valikoima mekkoja, oman hopeahkon pitsipukuni löysin sieltä ja sovitettavaa oli varmaan 40 mekkoa, enkä ole edes mikään hoikka mimmi.

Jos taas ei oo niin hinnasta tai koosta kiinni niin kierrä Aleksi ja Espa, Fredalta löytyy kans useita butiikkeja. Jos taas pidempää mekkoa, niin Manskulla ja Töölöössä on parit juhlapukuliikkeet. Jos et halua ostaa, niin tsekkaa pukuvuokraamot.

Vierailija
16/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Tässä jotain sen tyyppistä, josta tykkäisin, sivustolla on muitakin kauniita mekkoja. En vain haluaisi tilata noin kaukaa, kestää kauan ja vaikea palauttaa/vaihtaa, jos ei sovikaan päälle:

https://www.bhldn.com/occasion-dresses-view-all-dresses/venosa-dress/pr…

https://www.bhldn.com/occasion-dresses-view-all-dresses-long-dresses/pl…

Onko tuo jj's house joku kiinakauppa? Tuleeko oikeasti saman näköinen kuin kuvissa? Netti on täynnä esimerkkejä, joissa tilattu mekko on jotain ihan muuta kuin kuvissa. Muuten kyllä kauniita mekkoja.

Tarkoitus on siis laittaa ykköset ylle, ajateltiin kovasti, että naimisiin mennään vain kerran ;) ja vihkimisen jälkeen syömään johonkin kivaan hienompaan ravintolaan.

En ole varma mistä nuo jj's vaatteet tulee, mutta pari tuttua on tilannut sieltä (yksi tyttärensä ylioppilasjuhliin ja toinen muuten vaan vieraaksi erittäin juhlaviin häihin). Molemmat mekot vastasi kuvaa täysin ja oli aivan UPEAT

Toki en voi täydellä varmuudella suositella vain parin esimerkin perusteella