Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En syö ikinä ravintolassa.

Vierailija
20.02.2019 |

Teen kaiken ruokani kotona. Käyn kyllä viihtyisissä kahviloissa ja lounaspaikoissa, mutta kalliimman tason ravintoloihin minulla ei ole varaa. Olisihan se mukavaa, mutta minulla ei ole varaa maksaa useita kymmeniä euroja siitä ilosta, että joku muu valmistaa ja tarjoilee sen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma!

Vierailija
2/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Joskus haen Mäkkäristä, mutta ravintolassa käyn vain matkoilla. Silloinkin käyn yleensä jossain lounaspaikassa tms. Kahvilassakaan en käy ikinä. Ainoastaan matkoilla tulee käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No sehän on ihan järkevää olla käymättä jos siihen ei ole varaa. 

Vierailija
4/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi varaa, mutta ei kiinnosta käydä hienoissa paikoissa syömässä, tai yleensäkään missään. Pystyn ainoastaan syömään kotona rauhallisin mielin, eikä kahvikuppineuroosi haittaa.

Vierailija
5/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tuli enemmän käytyä. Tuntuu jotenkin typerältä käyttää esim 200e siihen että käy kaupungin keskustassa illallisella. Sen verran siihen menee jos taksilla kulkee. 200e siitä on liikaa.

Vierailija
6/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuks aika harvassa ravintolassa on laatuunsa nähden niin hyvää ruokaa/mahtavaa palvelua, että siitä kannattaa maksaa hintansa verran, vaikka rahaa olisikin. Näin olen huomannut.

Vierailija
7/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tuli enemmän käytyä. Tuntuu jotenkin typerältä käyttää esim 200e siihen että käy kaupungin keskustassa illallisella. Sen verran siihen menee jos taksilla kulkee. 200e siitä on liikaa.

Eikö bussilla pääse? Kuinka kaukana asut keskustasta?

Vierailija
8/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn syömässä vain silloin, kun on ruokaa, jota itse en osaa tai viitsi tehdä. Ja minähän osaan tehdä kaikenlaista.

En siis koskaan syö arkiruokatyyppistä tai pihviä. Pastaakin osaan itse tehdä, samoin kaikkia leikkeitä.

Käyn siksi lähinnä etnisissä ravintoloissa, tai syömässä tapaksia, joita en viitsi itse alkaa vääntää. No, pizzalla käyn, koska sitä oikeeta pizzaa en osaa tehdä.

Vierailija
9/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suooomedsa toimikaan sellainen tyylin käympä nyt tuolla rouvani kansssa vetämässä spaghetit naamaaan. Suomeeessa jos on sankoja ilmaaaiseksi tarjollla niin jono on helsiingistä rovaniiemelllle. Jos joku hokaaa tuolla on hyvä edulllinen lounas niiin...

Vierailija
10/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö bussilla pääse? Kuinka kaukana asut keskustasta?

Ei kai nyt rikkaat matkusta rahvaanomaisten kanssa. :D

Vierailija
11/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Liidistä saan viidellä eurolla päiväksi herkut, joista saan maksimaalisen ruokanautinnon. Paarissa voin maksaa kympin, mutta kaikki yli sen on hukkaan heitettyä rahaa..

Vierailija
12/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suooomedsa toimikaan sellainen tyylin käympä nyt tuolla rouvani kansssa vetämässä spaghetit naamaaan. Suomeeessa jos on sankoja ilmaaaiseksi tarjollla niin jono on helsiingistä rovaniiemelllle. Jos joku hokaaa tuolla on hyvä edulllinen lounas niiin...

Pizzzat voi käydä hakemassa mukaan. Pizzza-lounaas-takeawayy toimiii.

Vierailija
13/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikkäää suaaa vvvaiiivvvaaaaa?

Vierailija
14/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzzat voi käydä hakemassa mukaan. Pizzza-lounaas-takeawayy toimiii.

Joss mä perustaaisin ravintolan niiiin se olisi fresbaking-coffeee-d vitamin-gamerestaaurant.

Vierailija
15/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Ankeuttajien mestaruuskisat meneillään taas.

Vierailija
16/16 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan kokata. Minulla on varaa käydä ravintolassa syömässä. Vien mielelläni vaimon muutaman kerran vuodessa tasokkaaseen paikkaan ja voin kertoa, että se kokemus ja hyvä mieli on niiden saturaisten väärti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme