Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kähmiminen ärsyttää!

Vierailija
20.02.2019 |

Siis minua ärsyttää mieheni alituinen kähmiminen. Jos teen ruokaa tai tiskaan mies tulee kähminään rintoja takaapäin tai kun meen ohi tunkee kättä jalkoväliin tai jos kumarrun ottamaan jotain tulee siihen kähmimään.Saunassakaan ei saa olla rauhassa joten saunon nykyisin yksin.Olen sanonut et käy sillon kun aiomme sextailla mut muuten alituinen kopelointi ärsyttää. Tuntuu ettei miehen mielessä nykyisin mitään muuta olekaan,puheetkin vääntää aina seksuaalisiksi oli kyse mistä tahansa. Alkanut ärsyttää niin et oon miettiny eroakin. Tää on korostunut viime aikoina enemmän,liekö alkavan dementian merkki kun ajatukset pyörii yhden asian ympärillä. (Mies 66,minä 58)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 66-vuotiaana vielä pystyy seksiin, oot löytänyt todellisen helmen.

Vierailija
2/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas toisin päin. Nainen on jatkuvasti kähmimässä tai tyrkyttämässä rintojaan. Odotankin kauhulla taas perjantaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, en ymmärrä mistä valitat.

Vierailija
4/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän, en kestäisi. Pihalle lentäisi.

Vierailija
5/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! On se kamalaa kun oma kumppani haluaa ja himoitsee ja kehtaakin vielä osoittaa sen!

Yök.

Vierailija
6/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän, en kestäisi. Pihalle lentäisi.

Korjaus: ällöttävää

Vierailija
7/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se uros karju!

Vierailija
8/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas räplää mielummin kännykkäänsä kun mua vaikka miten keikistelisi. Pikkusen ehkä hempeästi hiplaa jos haluaa seksiä. Ja ikää vasta 30.

Vaihtaisin!

Vierailija
9/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sanoa että jos tuon takia eroat, niin melko löyhissä kantimissa oli teidän avioliitto!

Vierailija
10/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te sitten "sextailette"? Jotenkin hassua, että joku todella käyttää tuota sanaa :D

Vierailija
11/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoamassa oleva ukko, ehkä just dementiaa. Tuon ikäisellä ei hormonit hyrrää jatkuvan seksin tahtiin, on tosiaan yläpäässä vikaa.

Vierailija
12/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*facepalm* kukaan ei tykkää siitä, että randomisti tullaan puristelemaan tissejä ja tussua tai että kaikki keskustelunaiheet muuttuu vulgaareiksi. Jokaisella asialla on aikansa, paikkansa ja rajansa. 

Vierailija
13/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies taas räplää mielummin kännykkäänsä kun mua vaikka miten keikistelisi. Pikkusen ehkä hempeästi hiplaa jos haluaa seksiä. Ja ikää vasta 30.

Vaihtaisin!

Haluat nussia lähes 70-vuotiaan pervon ukon kanssa, kukin tyylillään.

Vierailija
14/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen frigidi akka lentäisi pihalle ja nopeasti.

Terv. 87v aisamestari

Vierailija
15/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kovasti seksistä puolisoni kanssa, ja sitä harrastetaan yhteisellä sopimuksella.

En kuitenkaan kattelis yhtään, jos mies milloin tahansa kouraisis jalkojen välistä tai rinnoista ohikulkiessaan. Toki voi hellästi silittää ja pikkupusun heittää, mutta ap:n kertoma käytös on toisen rajoja epäkunnioittavaa.

Toiset siitä tykkää, ovat jopa onnellisia, kuten täällä kertovat, ja tekvät sitä varmaan itsekin. Musta tosi vastenmielistä.

Vierailija
16/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään kovasti seksistä puolisoni kanssa, ja sitä harrastetaan yhteisellä sopimuksella.

En kuitenkaan kattelis yhtään, jos mies milloin tahansa kouraisis jalkojen välistä tai rinnoista ohikulkiessaan. Toki voi hellästi silittää ja pikkupusun heittää, mutta ap:n kertoma käytös on toisen rajoja epäkunnioittavaa.

Toiset siitä tykkää, ovat jopa onnellisia, kuten täällä kertovat, ja tekvät sitä varmaan itsekin. Musta tosi vastenmielistä.

Sopimusseksiä, hmmm.

Vierailija
17/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentista. Mies on aina ollut suhteessamme aktiivisempi seksuaalisesti mut viimeaikoina tuo kähmiminen on häritsevästi lisääntynyt kuten myös seksuaaliset puheet. Koen ne ahdistaviksi lapsuuden kokemusten vuoksi ja mies tietää taustani mut mikään sanominen ei vaan mee perille. Ei oo mukavaa omassa kodissa väistellä omaa puolisoa mutta....

T. Ap

Vierailija
18/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttis 23v tykkää kun putistelen. M41

Vierailija
19/19 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentista. Mies on aina ollut suhteessamme aktiivisempi seksuaalisesti mut viimeaikoina tuo kähmiminen on häritsevästi lisääntynyt kuten myös seksuaaliset puheet. Koen ne ahdistaviksi lapsuuden kokemusten vuoksi ja mies tietää taustani mut mikään sanominen ei vaan mee perille. Ei oo mukavaa omassa kodissa väistellä omaa puolisoa mutta....

T. Ap

58v ja lapsuuden kokemukset ahdistaa. Olisikohan aika jo päästä niistä irti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi