Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja perusturvallisuuden puute

Vierailija
20.02.2019 |

Olen seurustellut noin vuoden ihanan miehen kanssa, asumme eri paikkakunnilla ja vietämme siitä huolimatta paljon aikaa yhdessä. Olen aikaisemmin eronnut pitkästä, yli 20v kestäneestä parisuhteesta ja siitä jäi jotenkin sellainen olo päälle että uskon että myös uusi mieheni minut jättää.

Kohtelee mua hyvin, tekee aamulla töihin eväät ja hakee keskellä yötä mulle särkylääkettä jos olen kipeä. Mistä tämä epävarmuus mulla johtuu, ja miksi en pääse siitä yli?

Tuntuu että itse olen niin varautunut ja pelokas että se aiheuttaa ongelmia kun koko ajan yritän miettiä että miten hoidan asian xyz jos mies jättääkin mut. Vaikkapa yhdessä varattu lomamatka, niin mietin viimeiseen asti että jos ei olla enää yhdessä matkan aikaan niin kumpi lähtee matkalle vai lähteekö kumpikaan?

Vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot realisti ja vähän myös pessimisti. Toi hälvenee ajan kanssa, kun huomaat että mies on oikeasti tollanen eikä lähde pois sun luota.

Vierailija
2/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiaan x auttaa asia y ja jos b vaivaa sua voit aina turvautua a.han.

Varmaan on syanidikapseleita mitä sulle yöllä syöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin noita 20 vuoden jälkeen, aina vara suunnitelma valmiina.

Vierailija
4/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietenkään täysin poissuljettu mahdollisuus, että teidän parisuhteenne päättyy. Vaikka miehesi olisi kuinka ihana, voi hän myös jäädä auton alle vaikka tänään tai saada aivoverenvuodon jne. Eri asia on, kuinka järkevää on ajatella koko ajan näin tapahtuvan. Asiaan voi varautua (henkivakuutus ja paperit eron varalle tms.) ja sitten sen voi jättää sikseen.

Vierailija
5/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se uusi jättää, ja se tuntuisi pahalta, mutta mitä muuta kamalaa siitä seuraisi- eipä mitään. Vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi