Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka käyttää tosissaan VAUVA.fi av-palstaa?

Vierailija
20.02.2019 |

Mua vaan huvittaa ne ihmiset, jotka täällä tosissaan luo jotain ”Näin tänään kaupassa...” keskusteluja ja tosissaan kaupassa miettii, että tästä saa hyvän vauva.fi- keskustelun!
Mielikuva tällaisista on se n.40-50v nainen, joka perjantai-iltana ja työpäivän päätteeksi avaa kännykän tai koneen, alkaa kommentoimaan ja lukemaan näitä.
Itse siis luen täällä salkkariaiheisia keskusteluja, ja välillä vähän muutakin ja onhan tää nyt muuten ihan hauska mutta huvittaa nimi vauva.fi - ei täällä edes ole paljoa mitään vauvoihin liittyvää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "Näin tänään kaupassa ihmisen joka.." -avaukset ovat lähinnä surullisia, tulee aina mieleen ettei aloittajalla ole kauheasti elämässään mitään mihin keskittyä kun oikeasti kyttää muita ihmisiä ja sitten raportoi yksityiskohtaisesti palstalle.

Vierailija
2/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan huvittaa ne ihmiset, jotka täällä tosissaan luo jotain ”Näin tänään kaupassa...” keskusteluja ja tosissaan kaupassa miettii, että tästä saa hyvän vauva.fi- keskustelun!

Mielikuva tällaisista on se n.40-50v nainen, joka perjantai-iltana ja työpäivän päätteeksi avaa kännykän tai koneen, alkaa kommentoimaan ja lukemaan näitä.

Itse siis luen täällä salkkariaiheisia keskusteluja, ja välillä vähän muutakin ja onhan tää nyt muuten ihan hauska mutta huvittaa nimi vauva.fi - ei täällä edes ole paljoa mitään vauvoihin liittyvää

Hienoa että kaltaisesi salkkareiden katselija arvostelee täällä muiden säälittävän huvittavia aloituksia:)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että moro. Itse tulen tänne vain toteamaan että jengillä on isompia ongelmia kuin itsellä ja elämäni, työni ja tuloni ovatkin kovia tässä "satunnaisotannassa".

Vierailija
4/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti minustakin Salkkarin katsojat ovat hienompaa väkeä ja aaaivan toista maata kuin me täällä.

Vierailija
5/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sää vaan niihin Salkkareihin.

Vierailija
6/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdekäytöstä. Todellisuuden kanssa tekemisissä olevat viestini poistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan