Kuuluko diflucan kapselin pahentaa oireita ennenkuin hiiva paranee?
Otin kapselin maanantaina illalla ja nyt on kamalampi kutina kuin aiemmin. Onko normaalia vai ei?
Kommentit (18)
Se ei sitä kutinaa vie niin nopsaan kuin paikallishoito. Voit käyttää lisänä hiivavoidetta paikallisesti
Vierailija kirjoitti:
Että ei oo bakteerivaginoosi?
Bakteerivaginoosin oireet on erit ja voimakas kutina viittaa kyllä selkeämmin hiivaan. Toki jos ap:ta huolettaa bakteerivaginoosin mahdollisuus niin labraan vaan, eihän sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Oireiden kuuluisi helpottaa jo ensimmäisen päivän aikana.
Mulla jos on hiiva ja otan siihen Diflucania niin on joka kerta mennyt kolme päivää että helpottaa. Sitten se mystisesti loppuu se kutina ja kaikki palaa normaaliksi. Kai se on yksilöllistä että miten noi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jos on hiiva ja otan siihen Diflucania niin on joka kerta mennyt kolme päivää että helpottaa. Sitten se mystisesti loppuu se kutina ja kaikki palaa normaaliksi. Kai se on yksilöllistä että miten noi helpottaa.
Odottelen siis rauhassa vielä yhden päivän, jospa sit helpottaisi! Ap
Mulla kestää aina pari päivää että vaikuttaa kunnolla. Tuskin on kyse kuitenkaan siitä että lääkkeen vuoksi pahenisi vaan enemmän siitä että lääkkeellä vaan kestää alkaa vaikuttamaan.
Mulla on kestänyt joskus viisikin päivää, että oireet on täysin loppuneet, se on lääkärin mukaan ihan normaalia.
Kaiken maailman kapselit hiivaan on ihan typeriä. Paikat paranee kahdessa päivässä ilmankin, kunhan peseydyt usein (haalealla, ei saippuaa) ja käytät joka pesun jälkeen paljon Bebanthenea ja Betadinea.
Minun virtsatieinfektiotani hoidettii dg.:lla hiivatulehdus ( kaksi käyntiä gynella). Parani muutamsaa tunnissa, kun otin yhden Trimopanin.
Huolehdi siitä, ettei karvoitus/sänki ärsytä enempää ihoa, joka on hiivasta valmiiksi rikki. Käytä Aqualan Oilia.
Sama hoito - pesu, Bepanthene, Betadine, ...Aqualan Oil - pätee myös virtsatietulehdukseen.
Ei ole kokemusta emätinhiivasta, mutta yleisestä hiivanhäädöstä on ja oireet pahenivat tai tuli uusia, kun hiiva alkoi kuolla ja poistua. Sitä tuli ulos kielestä, kantapäistä ja korvista ja kurkku oli kipeä ensimmäiset päivät.
Diflucan (Fluconazol) - http://ibright.lv/fluconazolfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Dändändän dän dän dää.
Lisää pil luhiivamainoksia joka tuuttiin lasten ihmeteltäviksi.
Hiivan hoitaa dändän dää.
Olis ykskin mulkkuhiivamainos, niin saa tanallinen kohu olis varma.
Vierailija kirjoitti:
Minun virtsatieinfektiotani hoidettii dg.:lla hiivatulehdus ( kaksi käyntiä gynella). Parani muutamsaa tunnissa, kun otin yhden Trimopanin.
Hiivatulehdus ja virtsatie tulehdus voi olla yhtä aikaa, mutta oireet ovat erilaisia.
Ei auttanut minulla apapn hiicasn Ostin canesten voidetta ja meni noin kuusi tuntia, kun helpotti jo.
taisit käydä uudestaan tutustumassa kulttuuriin ja siideriin