Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluko diflucan kapselin pahentaa oireita ennenkuin hiiva paranee?

Vierailija
20.02.2019 |

Otin kapselin maanantaina illalla ja nyt on kamalampi kutina kuin aiemmin. Onko normaalia vai ei?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireiden kuuluisi helpottaa jo ensimmäisen päivän aikana.

Vierailija
2/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitä kutinaa vie niin nopsaan kuin paikallishoito. Voit käyttää lisänä hiivavoidetta paikallisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei oo bakteerivaginoosi?

Vierailija
4/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei oo bakteerivaginoosi?

Bakteerivaginoosin oireet on erit ja voimakas kutina viittaa kyllä selkeämmin hiivaan. Toki jos ap:ta huolettaa bakteerivaginoosin mahdollisuus niin labraan vaan, eihän sitä koskaan tiedä.

Vierailija
5/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jos on hiiva ja otan siihen Diflucania niin on joka kerta mennyt kolme päivää että helpottaa. Sitten se mystisesti loppuu se kutina ja kaikki palaa normaaliksi. Kai se on yksilöllistä että miten noi helpottaa. 

Vierailija
6/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jos on hiiva ja otan siihen Diflucania niin on joka kerta mennyt kolme päivää että helpottaa. Sitten se mystisesti loppuu se kutina ja kaikki palaa normaaliksi. Kai se on yksilöllistä että miten noi helpottaa. 

Odottelen siis rauhassa vielä yhden päivän, jospa sit helpottaisi! Ap

Vierailija
7/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää aina pari päivää että vaikuttaa kunnolla. Tuskin on kyse kuitenkaan siitä että lääkkeen vuoksi pahenisi vaan enemmän siitä että lääkkeellä vaan kestää alkaa vaikuttamaan.

Vierailija
8/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt joskus viisikin päivää, että oireet on täysin loppuneet, se on lääkärin mukaan ihan normaalia.

Vierailija
9/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman kapselit hiivaan on ihan typeriä. Paikat paranee kahdessa päivässä ilmankin, kunhan peseydyt usein (haalealla, ei saippuaa) ja käytät joka pesun jälkeen paljon Bebanthenea ja Betadinea. 

Vierailija
10/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun virtsatieinfektiotani hoidettii dg.:lla hiivatulehdus ( kaksi käyntiä gynella). Parani muutamsaa tunnissa, kun otin yhden Trimopanin.

Vierailija
11/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi siitä, ettei karvoitus/sänki ärsytä enempää ihoa, joka on hiivasta valmiiksi rikki. Käytä Aqualan Oilia.

Vierailija
12/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hoito - pesu, Bepanthene, Betadine,  ...Aqualan Oil - pätee myös virtsatietulehdukseen. 

Vierailija
13/18 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta emätinhiivasta, mutta yleisestä hiivanhäädöstä on ja oireet pahenivat tai tuli uusia, kun hiiva alkoi kuolla ja poistua. Sitä tuli ulos kielestä, kantapäistä ja korvista ja kurkku oli kipeä ensimmäiset päivät. 

Vierailija
14/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diflucan (Fluconazol) - http://ibright.lv/fluconazolfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
15/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dändändän dän dän dää.

Lisää pil luhiivamainoksia joka tuuttiin lasten ihmeteltäviksi.

Hiivan hoitaa dändän dää.

Olis ykskin mulkkuhiivamainos, niin saa tanallinen kohu olis varma.

Vierailija
16/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun virtsatieinfektiotani hoidettii dg.:lla hiivatulehdus ( kaksi käyntiä gynella). Parani muutamsaa tunnissa, kun otin yhden Trimopanin.

Hiivatulehdus ja virtsatie tulehdus voi olla yhtä aikaa, mutta oireet ovat erilaisia.

Vierailija
17/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minulla apapn hiicasn Ostin canesten voidetta ja meni noin kuusi tuntia, kun helpotti jo.

Vierailija
18/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit käydä uudestaan tutustumassa kulttuuriin ja siideriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä