Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentaako ketogeeninen ruokavalio ulkonäköä?

Vierailija
20.02.2019 |

Tuntemani tiukasti hiilareita välttävät ovat kyllä hoikkia, mutta muuten väritykseltään harmaahkoja ja iho on kuin tupakoitsijoilla, vaikka eivät polta. Löytyykö tähän selitys ruokavaliosta vai onko vaan sattumaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut saman. Tällaisen ruokavalion tunnettu puolestapuhuja Antti Heikkiläkin on jotenkin sellainen samean ja harmaan näköinen, ja samaa olen havainnut omassa tuttavapiirissäni tunnollisimmilla karppaajilla.

Vierailija
2/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vegaanitkaan aina kovin hehkeiltä näytä. ;)

Kyllä ruokavaliossa parasta on kultainen keskitie. Kaikkea saa syödä kohtuudella, eikä stressata. Stressi tuo lisää vuosia naamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, vegaanit ovat usein myös melko kalvakoita... eli lihaa ei liene syyttäminen harmaudesta :D Kyllä se varmaan on monipuolisuus, jota kannattaa suosia.

Vierailija
4/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut saman. Tällaisen ruokavalion tunnettu puolestapuhuja Antti Heikkiläkin on jotenkin sellainen samean ja harmaan näköinen, ja samaa olen havainnut omassa tuttavapiirissäni tunnollisimmilla karppaajilla.

Heikkilä ei ole ketogeenisen ruokavalion puolestapuhuja.

Vierailija
5/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on saatava kiintiönsä kunnollista suklaata. Se näkyy naamasta, jos lakkaa saamasta

Vierailija
6/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen monesti saa kasvot veltostumaan. Ihan tieteellisesti on kyllä todistettu, että sokeri vanhentaa joten tuskin karppaus.

Vierailija
7/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on saatava kiintiönsä kunnollista suklaata. Se näkyy naamasta, jos lakkaa saamasta

Suurin osa naisista ei kuitenkaan syö kunnollista suklaata.

Vierailija
8/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit ja höttöhiilarit saa kasvot veltostumaan.

Itse suosin kala- ja kasvispainotteista ruokavaliota, joskus broileriakin.

Kasvot kiinteät niinkuin muukin kroppa.

Niin..ja ulkoilen paljon.

Ikää on 54vuotta.

Vierailija
9/9 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on matala proteiinin saanti, mikä vanhentaa ja se on juuri myös ketogeenisessä ruokavaliossa matala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän